اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

استارت کاراگاه آموزشی فیفا/قطر میزبان ایران و 31 تیم جام جهانی شد

کارگاه فیفا برای 32 تیم راه یافته به جام جهانی 2022 در قطر آغاز شد.

استارت کاراگاه آموزشی فیفا/قطر  میزبان ایران و 31 تیم جام جهانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر خبر داد فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) از روز گذشته کارگاه آشنایی 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 را آغاز کرد تا نمایندگان 32 تیم با شرایط حضور در این مسابقات آشنایی کامل پیدا کنند.

طبق گزارش نشریه قطری تمام نمایندگان 32 تیم حاضر در جام جهانی در این کارگاه آموزشی حضور داشتند و در زمینه نحو حضورشان در مدت جام جهانی آشنایی پیدا کردند.

یکی از مسائل مهم در این جلسه آموزش تکنولوژی آفساید گیری رباتیک در مسابقات جام جهانی 2022 بود که برای اولین بار در تاریخ فوتبال رخ می دهد. این تکنولوژی قرار است به صورت خودکار در زمان زیر 5 ثانیه آفسایدها را به داور بازی ابلاغ کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی 2022 در گروه دوم با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت می کند. در این کارگاه آموزشی نماینده فدراسیون فوتبال کشورمان در دوحه حضور داشت.

کارگاه آموزشی جام جهانی 2022 قرار است تا امروز(سه شنبه) ادامه پیدا کنند و بعد از آن نمایندگان 32 تیم راه یافته به جام جهانی به کشورشان برمی گردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول