اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افزایش چشمگیر تردد ناوگان حمل و نقل کالا از طریق پایانه مرزی پلدشت در سه ماهه اول امسال

مدیر پایانه مرزی پلدشت از افزایش چشمگیر تردد ناوگان حمل ‌و نقل کالاهای صادراتی، وارداتی و ترانزیتی از طریق پایانه مرزی پلدشت در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

افزایش چشمگیر تردد ناوگان حمل و نقل کالا از طریق پایانه مرزی پلدشت در سه ماهه اول امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی ، محمد رضا دربندی مدیر پایانه مرزی پلدشت اظهارداشت: در سه ماهه اول امسال مجموعا ۷۶۵۱ کامیون از طریق پایانه مرزی پلدشت تردد کردند که شامل ۷۷۶ کامیون حامل کالاهای وارداتی و ۶۸۷۵ کامیون حامل کالاهای صادراتی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۷ هزار درصدی در تعداد کامیون های ورودی و افزایش بالغ بر ۱۴۲ درصدی در تعداد کامیون های خروجی بوده ایم.

دربندی ادامه داد : در سه ماهه اول سال جاری این پایانه مرزی میزبان ۷۲۸۱ مسافر بوده و این میزان تردد مسافر در حالیست که در مدت زمان مشابه سال گذشته به دلیل محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا تردد مسافرین از طریق این پایانه مرزی تقریبا صفر بوده است.

گفتی است پایانه مرزی پلدشت از شاهراه‌های کم‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به بازارهای آسیای میانه از طریق آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که در ۴۷ کیلومتری غرب ماکو و در جوار رودخانه مرزی ارس قرار دارد و حدود ۴۰ سال از فعالیت رسمی آن می‌گذرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول