اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد

باشگاه استقلال از انتقال مهاجم تیم ملی از فنرباغچه به هال سیتی سود چندین میلیاردی به جیب زد.

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از عملکرد خوبش در نیم فصل حضورش در هال سیتی رضایت مدیران باشگاه انگلیسی را جلب کرد.

باشگاه هال سیتی در نهایت تصمیم گرفت قرارداد قرضی صیادمنش را دائمی کند و از ماه گذشته برای خرید مهاجم ملی پوش ایرانی با فنرباغچه وارد مذاکره شد.

طبق گزارش های رسیده از ترکیه و انگلیس هال سیتی با پرداخت 2.2 میلیون یورو قرار شد صیادمنش را جذب کند اما به نظر می رسد اصرار باشگاه فنرباغچه برای بالا بردن مبلغ فروش ستاره ایرانی جواب داده است.

در همین زمینه آکون ایلیچالی مدیر ترکیه ای باشگاه هال سیتی درباره مبلغ خرید دو بازیکن فنرباغچه افشاگری کرد و رقم خرید صیادمنش را بسیار بالاتر دانست.

آکون ایلیچالی اعلام کرد که برای انتقال اللهیار صیادمنش و اوزان توفان 7.5 میلیون یورو به فنرباغچه پرداخت کرده است.

طبق اعلام مالک باشگاه هال سیتی برای خرید صیادمنش 4.5 میلیون یورو به فنرباغچه پرداخته کرد و برای اوزان توفان هم 3 میلیون یورو پرداخت کرده است.

طبق اعلام مدیریت باشگاه استقلال صیادمنش بندی در قراردادش دارد که در صورت فروش دائمی این بازیکن از سوی باشگاه فنرباغچه 20 درصد از سود فروش این بازیکن به باشگاه تهرانی می رسد.

با توجه به پرداخت 4.5 میلیون یورو بابت خرید صیادمنش از سوی باشگاه هال سیتی سهم باشگاه استقلال از فروش این بازیکن ایرانی دوبرابر نسبت به گذشته که قرار بود 2.2 میلیون یورو به فروش برسد، شد و چندین میلیارد تومان به استقلال می رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول