اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

صبر سرمربی منچستریونایتد لبریز شد/ از شایعات رونالدو تا خرید ستاره آژاکس و بارسلونا

سرمربی منچستریونایتد از سران باشگاه درخواست کرد که به سرعت برای خرید مهاجم آژاکس اقدام کنند.

صبر سرمربی منچستریونایتد لبریز شد/ از شایعات رونالدو تا خرید ستاره آژاکس و بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، اوضاع در منچستریونایتد به خوبی پیش نمی‌رود و هنوز فصل شروع نشده، باشگاه با حواشی مختلفی روبه‌رو است.

از طرفی منچستریونایتد برخلاف سایر رقبای خود فعالیت خوبی در نقل و انتقالات نداشته و هنوز نتوانسته خرید بزرگی را نهایی کند و از طرف دیگر رونالدو ساز مخالف زده و درخواست کرده که از این تیم برود. البته برخی معتقدند که این رفتار رونالدو به خاطر این بوده که باشگاه برای خرید بازیکن تحت فشار قرار دهد و برخی نیز باور دارند که او نمی‌خواهد لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

روز گذشته کریستین اریکسن در آستانه انتقال به یونایتد قرار گرفت که می‌توان او را در صورت پذیرفته شدن در تست‌های پزشکی خرید بزرگی قلمداد کرد.

تایرل مالاسیا، مدافع چپ پای فاینورد نیز امروز و فردا انتقالش به یونایتد نهایی می‌شود و تنها تکلیف 2 ستاره دیگر باقی می‌ماند.

لیساندرو مارتینز، گزینه مهم تن‌هاگ برای خط تهاجمی است و برای همین اصرار دارد تا این خرید انجام شود. بازیکن ، آژاکس را تحت فشار گذاشته تا با یونایتد به توافق برسند.

شب گذشته رومانو مدعی شد که صبر تن هاگ لبریز شده و از سران یونایتد درخواست کرده که روند انتقال مارتینز به اولدترافورد را تسریع کنند. آرسنال نیز پس از خرید ژسوس به دنبال مارتینز است ولی تن هاگ شدیدا به دنبال این بازیکن است.

به همین خاطر یونایتد علاقه ندارد تا با وقت کُشی، ستاره آرژانتینی راهی تیم رقیب شود.

از طرف دیگر اتفاقی در روند مذاکرات فرانکی دی یونگ رخ نداده است. بارسلونا و منچستریونایتد بر سر انتقال 65 میلیون یورویی به توافق رسیدند ولی هنوز اضافات(بندها و پاداش‌ها) مورد قبول 2 طرف قرار نگرفته است. بارسلونا 20 میلیون یوروی دیگر از یونایتد می‌خواهد.

از طرفی دی یونگ خواهان ماندن در بارسلوناست ولی آبی‌اناری‌ها از او خواستند که اگر می‌خواهد بماند باید دستمزدش را کاهش دهد که این اتفاق مورد پذیرش ستاره هلندی نیست. به همین علت دی یونگ نیز بر سر یک دو راهی بزرگ قرار گرفته و باید از بین یونایتد و بارسا، یک تیم را انتخاب کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول