اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فسخ قرارداد یک بازیکن پرسپولیس آماده شد

فسخ قرارداد یکی از بازیکنان پرسپولیس آماده شده تا این بازیکن به زودی از جمع سرخپوشان جدا شود.

فسخ قرارداد یک بازیکن پرسپولیس آماده شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در بحث نقل و انتقالات مشخص شد که کادرفنی پرسپولیس برخی از بازیکنان فصل گذشته را نمی‌خواهد و این موضوع باعث شد تا چند بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شوند. 

درباره بازیکنان خارجی اما وضعیت فرق می‌کرد چرا که پرسپولیس محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی را داشت و مثل سایر تیم‌های لیگ برتری فقط تعداد محدودی از بازیکنان خارجی را می‌تواند در لیست خود داشته باشد.

بعد از حضور گئورگی گولیسیانی در پرسپولیس و احتمال حضور کاسیانو در جمع سرخپوشان، حالا خبر می‌رسد که یکی از بازیکنان خارجی فصل گذشته از پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد. وحدت هنانوف در تمرینات پرسپولیس حاضر است و از طرفی قرار است شرزود تمیروف به پرسپولیس برگردد.

به همین دلیل منوچهر صفروف دیگر بازیکن تاجیکستانی از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد و به تیم دیگری خواهد رفت. فسخ قرارداد صفروف حاضر شده و این بازیکن قرار است این فسخ قرارداد را امضا کند تا به صورت رسمی از پرسپولیس جدا شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول