اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

پیام نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ماکرون درباره حزب الله

یک مقام رژیم صهیونیستی خبر داد، نخست‌وزیر این رژیم در دیدار با رئیس‌جمهور فرانسه حامل یک پیام هشدار برای حزب‌الله لبنان است.

پیام نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ماکرون درباره حزب الله

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یائیر لاپید» در اولین سفر خارجی به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نظر دارد به پاریس سفر و با رئیس‌جمهور فرانسه درباره موضوعاتی چون ایران و حزب‌الله لبنان رایزنی کند.

در شرایطی که روز دوشنبه (دیروز) رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برنامه نخست‌‎وزیر این رژیم برای رایزنی علیه ایران خبر دادند، وبگاه واللا نیوز گزارشی درباره دستورکار ضد لبنانی او منتشر کرد.

در این گزارش که به قلم «باراک راوید» خبرنگار ارشد دیپلماتیک وبگاه صهیونیستی والا نیوز منتشر شد، به اظهارات یک مقام کابینه رژیم صهیونیستی استناد شده است.

این مقام رژیم اشغالگر قدس که نام و هویتش منتشر نشده است، به واللا نیوز خبر داد که نخست‌وزیر این رژیم از امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه خواهد خواست که پیام هشداری را به دولت لبنان برساند.

به گفته این مقام ناشناس صهیونیست، یائیر لاپید از امانوئل ماکرون می‌خواهد که به دولت لبنان هشدار بدهد که حزب‌الله «دارد با آتش بازی می‌کند» و اقداماتش مذاکرات برای تعیین حدود و مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد.

ادعای این مقام رژیم صهیونیستی و وبگاه واللا نیوز در شرایطی مطرح شده که پیشتر روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی درباره سفر لاپید به پاریس از رایزنی او با رئیس‌جمهور فرانسه علیه ایران خبر داده بود.

طبق گزارش یدیعوت آحارونوت، لاپید در این سفر نگرانی‌های تل‌آویو را از «احیای احتمالی توافق هسته‌ای ایران (برجام) و خروج سپاه پاسداران از فهرست سازمان‌های تروریستی ایالات متحده آمریکا ابراز خواهد کرد».

طبق گزارش این روزنامه چاپ فلسطین اشغالی، یائیر لاپید و امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه با یکدیگر «روابط عالی» دارند و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، ماکرون را در میان سران کشورهای اروپایی از همه به خود نزدیک‌تر می‌داند.

گمانه‌زنی رسانه صهیونیستی درباره رایزنی ضد لبنانی لاپید در سفر به فرانسه در شرایطی مطرح شده که تنش‌ها بر سر اقدامات صهیونیست‌ها در حفاری و استخراج گاز در آب‌های مورد مناقشه با لبنان همچنان خبرساز است.

حزب‌الله لبنان طی هفته جاری سه پهپاد غیر مسلح و در اندازه‌های مختلف به سمت منطقه مورد مناقشه میدان «کاریش» به پرواز درآورد. طبق بیانیه رسمی حزب‌الله، مأموریت این پهپادهای شناسایی بوده و «مأموریت مورد نظر انجام شد. پیام نیز [به صهیونیستها] رسید».

به دنبال این اقدام، «عمیر آویوی» سرتیپ ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد حزب‌الله قادر است با صدها پهپاد به صورت همزمان به اهداف راهبردی در سرزمین‌های اشغالی حمله کند.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم گفت حزب‌الله لبنان به‌دنبال تضعیف موجودیت این رژیم از طریق دریا، زمین و هواست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول