اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تدوین برنامه‌های ترویج عفاف و حجاب در قرارگاه فرهنگی سپاه سمنان

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه استان در تلاش است تا بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی، ساز و کار عملیاتی کردن برنامه‌های مؤثر و منسجم با موضوع عفاف و حجاب را انجام دهد.

تدوین برنامه‌های ترویج عفاف و حجاب در قرارگاه فرهنگی سپاه سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در جلسه قرارگاه فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف در سمنان با اشاره به اهمیت و ضرورت صیانت از این معروف اجتماعی اظهار کرد: اعتلای حجاب و عفاف در جامعه رسالت امروز ما در عرصه جهاد فرهنگی است.

وی افزود: حجاب و عفاف یک فریضه بسیار مهم و الهی محسوب می‌شود که به پاسداشت آسمانی شدن غیورمردان و شیرزنانی است که در راستای تعالی عفاف و حجاب در سال 1314 هجری شمسی در مسجد گوهرشاد مظلومانه آسمانی شدند.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: یکی از رسالت‌های مهم امروز ما در جمهوری اسلامی این است که با هم‌افزایی و همراهی یکدیگر بتوانیم در این فرصت طلایی خدمت که برای همه ما فراهم‌ شده، نسبت به ترویج گوهر حجاب و عفاف با نگاه تربیتی و فرهنگ‌سازی در جامعه اقدام کنیم.

شوقانی تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان یکی از برنامه‌هایی را که به‌صورت خاص پیگیری می‌کند، موضوع عفاف و حجاب است و این قرارگاه در تلاش است تا بر اساس شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های اجرایی، ساز و کار عملیاتی کردن برنامه‌های مؤثر و منسجم را در استمرار این حرکت فرهنگی انجام دهد.

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را ضرورتی انکارناپذیر توصیف کرد و گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید زیرساخت‌های جامعه و کشور با اجرای برنامه‌های زیربنایی فرهنگی اصلاح شود تا بتوانیم با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جلب اعتمادسازی و فرهنگ‌سازی بر پایه الگوهای شاخص اسلامی در نهادینه کردن جایگاه مهم عفاف و حجاب در جامعه به نتیجه مطلوب دست یابیم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول