اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

۷۸ هزار پلاک در تهران دستور قلع دارند/ شورای ششم میزان درآمد پایدار را به ۵۰ درصد برساند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۲۴۰ هزار پلاک در سطح کشور و ۷۸ هزار پلاک در تهران دستور قلع دارند، گفت: اگر شهرداری به دنبال درآمد از این محل بود، دستور قلع نمی داد و جریمه دریافت می کرد.

۷۸ هزار پلاک در تهران دستور قلع دارند/ شورای ششم میزان درآمد پایدار را به ۵۰ درصد برساند

به گزارش خبرنگار فارس، حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در  جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه باید بیش از هشت هزار میلیارد تومان در فروردین و اردیبهشت ماه محقق می‌شد، اظهار کرد: دو هزار و ۸۳ میلیارد تومان به میزان ۲۴.۸۲ درصد از بودجه پیش بینی شده در این مدت محقق شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان از مبلغ پیش بینی شده عقب است، افزود: باید شورا تلاش کند که شهرداری در تحقق بودجه موفق شود. گزارش مطرح شده مچ گیری نیست بلکه شرح عملکرد است تا کمک شود بودجه های اعلام شده را بتوانیم محقق کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان از محل جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ حاصل شده است، یادآور شد: به کار بردن کلمه شجره خبیثه در رابطه با جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ که از گذشته وجود داشته، موجبات ناراحتی کارکنان شهرداری را فراهم کرد. من این گزارش را ارائه خواهم کرد تا مطالعه و ابهامات برطرف شود.

کاشانی با بیان اینکه ما باید درآمد پایدار برای شهر کسب کنیم، خاطرنشان کرد: درآمد ناپایدار ما ۷۲ درصد و درآمد پایدار ۲۸ درصد است لذا باید تلاش ما این باشد که در شورای ششم میزان درآمد پایدار را به ۵۰ درصد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۰ هزار پلاک در سطح کشور و ۷۸ هزار پلاک در تهران دستور قلع دارند، تصریح کرد: اگر شهرداری به دنبال درآمد از این محل بود، دستور قلع نمی داد و جریمه دریافت می کرد.

وی با اشاره به هزینه تملک دارایی سرمایه ای و مالی، اظهار کرد: ۴۱ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان ابلاغ و هشت میلیارد تومان در بخش نقدی محقق شده است. همچنین ۴۵ هزار میلیارد تومان در بخش هزینه غیر نقدی ابلاغ شده که ۱۴ میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول