اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

افتتاحیه سالن ژیمناستیک بدون حضور وزیر و مقامات کمیته المپیک

سالن ژیمناستیک شهید آذرپی امروز بدون حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح شد.

افتتاحیه سالن ژیمناستیک بدون حضور وزیر و مقامات کمیته المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، سالن بازسازی شده ژیمناستیک شهید آذرپی امروز با حضور مقامات ورزشی افتتاح شد.

* در حالی که اعلام شده بود این برنامه ساعت ۱۱ با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک انجام می‌شود اما این اتفاق رخ نداد.

* این مراسم با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد و مریم کاظمی‌پور معاون امور بانوان وزارت ورزش در مراسم شرکت کرد. بعد از گذشت دقایقی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هم در این مراسم حضور یافت. 

* تعدادی از ژیمناست‌های نونهال در مراسم امروز به اجرای فن پرداختند.

* حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در این مراسم، گفت: جا دارد از وزیر ورزش که نگاه مثبتی به ژیمناستیک داشت تشکر کنیم. ۸۵ درصد از بودجه سال قبل را دریافت کردیم، اگرچه این بودجه کافی نیست اما راهگشا بود. در این مدت که به فدراسیون آمدم ۱۰-۱۱ اردو برگزار شد، ورزشکارانی را به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام کردیم و تلاش ما این بود اردوها به لحاظ امکانات، تغذیه و لباس ورزشکاران شرایط متفاوت‌تر از قبل باشد.

وی افزود: قسمت زیادی از بودجه صرف تجهیز همین سالن شد و بیش از یک میلیارد برای تجهیز سالن هزینه کردیم. برای مسابقات قهرمانی آسیا هم که در قطر برگزار شد ۹۰۰ میلیون هزینه تیم بود.

همچنین کاظمی پور معاون وزیر ورزش نیز عنوان کرد: اعتقاد دارم که اگر به ژیمناستیک و دوومیدانی و شنا رسیدگی شود و توجه ویژه‌ای به آنها صورت بگیرد، کمک زیادی به ورزش کشور خواهد شد و در آینده ی رشته‌های دیگر تأثیرگذار است. ما به دنبال این هستیم که رشته‌های پایه را با یک مدیریت ویژه پیش ببریم، چرا که نتایج آن برای همه رشته‌هاست. این یکی از دغدغه‌های وزیر ورزش است و سجادی تقریباً در همه جلسات با معاونان، بر اهمیت و رسیدگی به ژیمناستیک و دوومیدانی تاکید دارد. 

وی افزود: در حوزه ژیمناستیک بانوان، ما کارگروه فرهنگی اجتماعی داریم که رشته‌هایی که تمایل به فعالیت در عرصه بین‌المللی دارند، مورد بررسی قرار می‌گیرند. اگر درخواستی به این کارگروه ارسال شود، بررسی خواهد شد. اگر فکر می‌کنید که نیاز به مطرح شدن شاخه های ژیمناستیک در این کارگروه است، از این مسئله استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول