اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱

همزمان با برگزاری نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ ،شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران دستاوردها و چشم انداز اداره کل سلامت شهرداری تهران ارائه می شود.

افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: با هدف توسعه ارتباط با شهروندان و آگاهی بخشی و تقویت مشارکت آنها،  نمایشگاه «تهران ۱۴۰۱ ، شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران»  در بوستان گفتگو  برگزار می شود.

صاحب با اشاره به برگزاری نمایشگاه تهران 1401، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه یکی از ابزارهای مهم در حوزه روابط عمومی است که از تاثیرگذارترین سطح ارتباطات شهری و بین المللی برخوردار است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران ادامه داد: معرفی و ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های اداره کل سلامت، ارائه رویکردها در دوره مدیریت جدید، ارائه گزارش عملکرد ، ارتقای سطح علمی شرکت کنندگان از طریق برگزاری کارگاه ها و پنل های تخصصی سلامت محور،ارتقای سطح تعامل و همکاری با شهروندان برای تبادل تجربیات و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان از خدمات و توانمندی های این اداره کل، افزایش دامنه ارتباط و همکاری با مدیران شهرداری ها، موسسات و نهادهای مرتبط حوزه سلامت شهرهای خواهرخوانده در خصوص فعالیت های سلامت محور از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه است.

صاحب با اشاره به اینکه نمایشگاه می تواند مجموعه اهداف، رویکردها و عملکرد یک مجموعه را در بازه زمانی مشخص در معرض دید گروه های هدف و مخاطبین مختلف قرار دهد، اظهار کرد: اداره کل سلامت شهرداری تهرا ن از حضور در نمایشگاه های مختلف با هدف افزایش دایره ارتباطات برون سازمانی استقبال می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول