اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

کمک 63 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تهرانی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از کمک 63 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کمک 63 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تهرانی

 به گزارش گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد دهرویه با بیان اینکه هم اکنون بیش از 88 هزار حامی با کمیته امداد استان تهران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین همکاری دارد ،گفت: حامیان در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 63 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.

وی افزود: این میزان کمک حامیان به فرزندان معنوی خود نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

دهرویه بیان کرد: 4 میلیارد و 889 میلیون تومان از این مبلغ از طریق مراکز نیکوکاری جذب و به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه هم اکنون 5 هزار و 451 یتیم تحت حمایت کمیته امداد در استان تهران هستند، عنوان کرد: سرانه نقدی دریافتی هر یتیم  665 هزار تومان و سرانه غیرنقدی 486 هزار تومان در ماه است. 

وی ادامه داد: 16 هزار و 706 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند که سرانه نقدی دریافتی آنان نیز 335 هزار تومان و سرانه غیرنقدی هر فرزند محسنین 124 هزار تومان در ماه است.

دهرویه با اعلام روش های عضویت مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: مردم نیکوکار علاوه بر حضور در ادارات کمیته امداد نزدیک محل زندگی خود و پایگاه هایی که در مناسبت های مختلف برپا می شود، می توانند برای پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین  عدد یک را به سرشماره 30007639 ارسال و یا به پایگاه اینترنتی emdad.ekram.ir   مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول