اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشارکت همه‌جانبه برای استقرار 400 کانکس و 150 سرویس بهداشتی در مناطق زلزله‌زده

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: 400 کانکس ارسال شده از مرکز با دستور سلامی اکنون به مناطق زلزله زده رسیده و با مشارکت همه‌جانبه در حال نصب است.

مشارکت همه‌جانبه برای استقرار 400 کانکس و 150 سرویس بهداشتی در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: 400 کانکس سپاه به دستور سردار سلامی فرمانده کل سپاه به منطقه زلزله زده بندرلنگه رسیده و کار نصب و برپایی و تجهیز آنها به وسایل سرمایشی از روز گذشته آغاز شده است.

وی افزود: تعداد 150 چشمه دستشویی و حمام و انواع ماشین آلات مهندسی، تانکرهای آبرسان، بیمارستان صحرایی و دو تخته چادر تجمعی 500متر مربع با سیستم  سرمایش در منطقه برقرار شده و مشارکت همه‌جانبه‌ای از سوی واحدهای مختلف سپاه و بسیج برای اسکان سریع‌تر مردم در کانکس‌ها در جریان است.

 

به گفته سردار سالاری، واگذاری کولر و یخچال به خانوادهای آسیب دیده نیز در جریان است و روزانه 5 هزار بسته غذایی نیز در دو نوبت پخت و توزیع می‌شود و سپاه پاسداران با تمام توان در کنار مردم است تا از آلام و مشکلات آنان بکاهد.

به گزارش فارس، بیش از 50 گروه جهادی از سپاه میناب، رودان، بندرعباس و پارسیان و بندرلنگه نیز خود را به منطقه رسانده و در حال کمک به مردم برای خارج سازی وسایل منزل و نیز آواربرداری و ... است.

انتهای پیام/ 3728/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول