اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

بازدید وزیرعلوم کشور مالی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

وزیر تحصیلات عالی و تحقیقات علمی کشور مالی در بازدید از پژوهشکده‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ضمن اعلام شگفتی از فعالیت‌ها و دستاوردهای این سازمان، گفت: اینجانب از امروز و در بر گشت به کشور مالی سفیر سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی خواهم بود.

بازدید وزیرعلوم کشور مالی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، صبح امروز «آمادو کیتا» وزیر تحصیلات عالی و تحقیقات علمی کشور مالی از غرب آفریقا به همراه تیم همراهش در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران حضور پیدا کرد.

در ابتدا جلسه‌ای با حضور حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و جمعی از مدیران این مجموعه برگزار شد. در این جلسه ضمن معرفی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به هیات کشور مالی به سوالات وزیر تحصیلات عالی و تحقیقات علمی این کشور درخصوص فعالیت‌ها و چشم‌اندازهای این پارک علم و فناوری پاسخ داده شد.

سپس آمادوکیتا به اتفاق همراهنش از پژوهشکده میکروسیالات، گیاهان دارویی ، پروبیوتیک دامی، سلول های بنیادی و حیوانات تراژن و... بازدید کرد. او همچنین با حضور در پارک علم و فناوری آیروست از دستاوردها و محصولات شرکت‌های مستقر در این مجموعه مانند گروه کران فعال در حوزه میکروالکترونیک و نانوالکترونیک ،نیکا کمپرسور و پرنیان گستر پرتو سنج نیز بازدید کرد.

دکترآمادوکیتا در پایان بازدید ضمن اعلام شگفتی از فعالیت‌ها و دستاوردهای سازمان اعلام کرد: اینجانب از امروز و در بر گشت به کشور مالی، سفیر سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی خواهم بود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول