اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

هوای 4 شهر استان بوشهر در وضعیت خطرناک قرار گرفت

کارشناس مسئول اداره نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر گفت: به‌دلیل گردوخاک ورودی به آسمان استان، هوای چهار شهرستان گناوه، دیلم، بوشهر و برازجان در وضعیت خطرناک قرار دارد.

هوای 4 شهر استان بوشهر در وضعیت خطرناک قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا مصلحیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آسمان استان بوشهر تحت تأثیر گردوخاک با منشأ کشور عراق قرار گرفته که بخش شمالی استان را دربرگرفت و دید افقی پایین آمد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: آخرین داده‌های غلظت آلایندگی در ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه نشان‌دهنده میزان غلظت بالا در چهار شهرستان استان است که گناوه با میزان غلظت ۹۴۶ در وضعیت خطرناک، دیلم با میزان غلظت ۸۵۸ در وضعیت خطرناک، بوشهر با میزان غلظت ۵۸۷ در وضعیت خطرناک و برازجان با میزان غلظت ۴۳۲ در وضعیت خطرناک هستند.

وی افزود: استان خوزستان که از دیروز درگیر آلودگی گردوخاک است، امروز با وجود این‌که شهر‌های این استان میزان غلظت آلایندگی کمتری نسبت به استان بوشهر دارند، اما اداره‌های آن تعطیل شده‌اند و این در حالی است که استان بوشهر با داشتن آلایندگی بالا به‌ویژه در چهار شهرستان، تصمیمی برای تعطیلی آن گرفته نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول