اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تکریم و معارفه دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه +عکس

آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان برگزار شد.

تکریم و معارفه دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه عصر امروز با حضور مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم ندسا، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه و فواد مراد زاده فرماندار و جمعی از مسؤولان و اعضای شورای تامین شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در این مراسم با اشار به زلزله به وقوع پیوسته در منطقه سایه خوش، اظهار داشت: افتخارم این است در دوره‌ای خدمت می‌کنم که مردم و مسؤولانی را داریم که بدون هیچگونه کبر و دو رویی در کنار هم به امداد رسانی به زلزله‌زدگان مشغولند.

وی ادامه داد: تمام فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و اقشار مختلف مردم در منطقه هستند و دوشادوش نیروهای جهادی وامدادی به آوار برداری مشغولند و چشم دشمنان از این اتحاد کور شده است.

نخستین مأموریت دادستان جدید بندرلنگه رسیدگی به امور زلزله‌زدگان است

رئیس کل دادگستری هرمزگان بیان داشت: نخستین ماموریت دادستان جدید شهرستان بندرلنگه رسیدگی به امور زلزله زدگان و حضور میدانی و حمایت از مسؤولان و کسانی است که در آنجا برای مردم کار می‌کنند.

قهرمانی با بیان اینکه باید به سایت پرورش میگو سایه خوش توجه ویژه شود تا خسارات سرمایه‌گذاران جبران شود، گفت: حدود 900 نفر مستقیم و 2هزار نفر غیر مستقیم این سایت اشتغال ایجاد کرده است که مشکلات آن بصورت ویژه توسط دادستان شهرستان پیگیری خواهد شد.

این مقام عالی قضایی در هرمزگان تاکید کرد: منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری از جمله مردمی بودن، سند تحول قضایی، مبارزه با فساد، توجه به امنیت روانی جامعه، رسیدگی به حقوق عامه وسند دار کردن اراضی کشاورزی باید سرلوحه کار قضات و کارکنان دستگاه قضا قرار گیرد. 

در این مراسم امید آزادی تکریم و تودیع و سجاد حسین‌زاده نیز طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه بعنوان دادستان جدید عموم وانقلاب شهرستان بندرلنگه معارفه شد.

 

انتهای پیام/88028

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول