اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاهش تدریجی گرد و خاک از آسمان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه فردا چهارشنبه ۱۵ تیر ماه استان اصفهان تعطیل نخواهد بود، گفت: از امشب کاهش تدریجی گرد و خاک و افزایش میدان دید را در سطح استان شاهد هستیم.

کاهش تدریجی گرد و خاک از آسمان اصفهان

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به کاهش شدت وزش باد در منشأ کانون‌های فرسایش بادی و بیابانی شرق استان در مرز مشترک استان اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی از امشب کاهش تدریجی گرد و خاک و افزایش میدان دید را در سطح استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد از سوی سازمان هواشناسی برای فردا تا آخر هفته گفت: فردا چهارشنبه هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه فردا چهارشنبه ۱۵ تیر ماه استان اصفهان تعطیل نخواهد بود، بیان کرد: همچنان توصیه می‌شود انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش گرد و خاک و آلودگی هوا شود مانند عملیات معدنی و خاکبرداری ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه افراد آسیب‌پذیر از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، عدم آتش زدن ضایعات و بقایای گیاهی و کشاورزی و رعایت اصول ایمنی تردد در جاده‌های مناطق شرق، شمال شرق و مرکز به لحاظ کاهش میدان دید ناشی از گرد و خاک توصیه می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول