اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته آن در سنندج افتتاح شد

ششمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته آن با حضور مدیرکل صمت، رییس اتاق بازرگانی سنندج و رییس خانه صنعت و معدن کردستان در سنندج افتتاح شد.

نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته آن در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان سه‌شنبه‌شب در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته آن که در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج برگزار شد، در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: 3 هزار و ۵۰۰ مترمربع از مساحت این نمایشگاه به استقرار غرفه‌ها و نمایش توانمندی‌های حوزه صنعت خودرو اختصاص پیدا کرده است. 

بختیار خلیقی تعداد غرفه‌های برپا شده را ۲۵ غرفه عنوان کرد و افزود:  تولید کنندگان استان‌های کردستان، تهران، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، البرز و قزوین در این نمایشگاه حضور دارند. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان مجری برپایی این نمایشگاه را شرکت بین‌المللی ایدرو اعلام کرد.

وی گفت: علاوه بر معرفی توانمندی‌های حوزه صنعت خودرو، صادرات قطعات و تجهیزات تولید شده در این بخش از طریق مرزهای استان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: امسال برپایی ۱۵ نمایشگاه تخصصی در این محل مصوب شده که تاکنون سه مورد آن انجام شده است. 

قائم‌مقام شرکت بین‌المللی ایدرو نیز اظهار کرد: از واحدهای بزرگ خودروسازی کشور سایپا و بهمن در این نمایشگاه شرکت کردند. 

رضا احدی‌نژاد با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا قرار شده از خودرو جدید خود به نام آریا رونمایی کند، یادآور شد: فضای این نمایشگاه محدود است و امکان حضور گروه‌های خودروسازی دیگر فراهم نبود. 

وی گفت: امیدواریم مسئولان از قطعه‌سازان صنعت خودرو حمایت کنند تا شرایط صادرات این محصولات هم فراهم شود. 

به گزارش فارس، ششمین نمایشگاه صنعت خودرو و تجهیزات و قطعات وابسته آن تا ۱۷ ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ هر روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج واقع در بلوار مستضعفین آماده بازدید علاقه‌مندان است. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول