اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فوت 7 شهروند سنندجی در حوادث/ انجام 404 عملیات اطفای حریق و امدادونجات توسط آتش‌نشانی سنندج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ضمن اشاره به فوت 7 شهروند سنندجی در حوادث مختلف، از انجام 404 عملیات اطفای حریق و امداد نجات در سه ماه اول امسال خبر داد.

فوت 7 شهروند سنندجی در حوادث/ انجام 404 عملیات اطفای حریق و امدادونجات توسط  آتش‌نشانی سنندج

سهیل فضل‌وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال 404 مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات انجام شده که 173مورد آن اطفای حریق و 231 مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات‌های اطفای حریق شامل 22 مورد مسکونی، 11 مورد تجاری و صنعتی، 4 مورد انبار، 22 عملیات اطفای حریق ماشین آلات، 15 مورد ضایعات و زباله، 81 عملیات اطفای حریق فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، اطفای ساختمان مخروبه 12 مورد و 2 مورد سایر آتش‌سوزی‌ها بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در خصوص آمار عملیات‌های امداد و نجات هم گفت: سقوط و ریزش چاه 2 مورد، صید حیوانات موذی و وحشی 115 مورد، گیر کردن انگشتر 10 مورد، سقوط از ارتفاع و ریزش آوار 2 مورد، محبوس در اماکن 22نفر، حبس در آسانسور 32 مورد، تصادفات 21 مورد، آبگرفتگی و سیلاب 8 مورد و 16 مورد عملیات هم مربوط به سایر حوادث است.

فضل‌وزیری اعلام کرد: همچنین در این بازه زمانی به علت حوادث رخ داده 37 شهروند سنندجی مصدوم و متاسفانه 7 نفر هم دراین حوادث جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، 388 عملیات در محدوده شهر و 16 عملیات نیز در خارج از محدوده توسط نیروهای آتش‌نشانی سنندج طی سه ماهه نخست امسال انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در پایان به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش هم گریزی زد و گفت: 739 دوره آموزشی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی شامل 75 مورد در مدارس و پیش‌دبستانی‌ها، 244 مورد در ادارات و ارگان‌های دولتی و 420 دوره آموزشی درون سازمانی در سه ماهه نخست امسال برگزار شده است.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول