اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جنجال در اردوی تیروکمان/ ابهام در اعزام کامپوند به قونیه بیشتر شد

با اختلافات پیش آمده و خط خوردن ۲ کماندار احتمالا سایر ملی‌پوشان کامپوند در اردو غایب خواهند بود.

جنجال در اردوی تیروکمان/ ابهام در اعزام کامپوند به قونیه بیشتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز دوشنبه بود که ۵ کماندار تیم ملی کشورمان در اعتراض به وضعیت اردوها، انتخابی تیم ملی، عملکرد کادر فنی و ... اعتراضات خود را مطرح کردند.

این کمانداران تاکید داشتند توجه فدراسیون فقط به دو ورزشکار کامپوند است به همین دلیل عنوان کردند تا زمانی که شرایط اردو مناسب نباشد حاضر نیستند به تمرینات تیم ملی برگردند. در حالی که قرار بود ۴ ملی‌پوش کامپوند در بخش زنان و ۴ ورزشکار در بخش مردان به بازی‌های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه اعزام شوند اما ستاد برگزاری بازی‌ها تعداد نفرات را کاهش داد و همین اعتراض ورزشکاران کشورمان را به دنبال داشت.

با کاهش این تعداد به ۳ ورزشکار و اینکه کمانداران اعلام کرده بودند در صورتی که فدراسیون نام یکی از آنها را خط بزند در اردوهای تیم ملی حاضر نمی‌شوند و به بازی‌های کشورهای اسلامی هم اعزام نخواهند شد مشخص نیست تکلیف تیم اعزامی به چه صورت خواهد بود هر چند فدراسیون اسامی ورزشکاران خود را اعلام کرده و ثبت‌نام هم انجام شده است.

لیست تیم ملی برای شروع تمرینات روز سه‌شنبه اعلام شد که در این لیست نام ویدا حلیمیان و حمزه نکویی ۲ کماندار معترض به چشم نمی‌خورد. قرار است اردوها از روز شنبه شروع شود اما باید دید با وضعیت پیش آمده کمانداران معترض حاضر به شرکت در اردو هستند یا خیر؟ و اینکه در صورت غیبت کمانداران کدام ورزشکاران به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام خواهند شد؟ از طرفی فدراسیون تیراندازی با کمان هم در خبر دعوت به اردو تاکید داشته عدم حضور در اردو به منزله انصراف است.

انتهای پیام/ ت 90

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول