اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود و به مدت ۶ روز ادامه دارد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال و اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است اما معمولا از بعدازظهر شاهد افزایش حجم ترافیک در محورها خواهیم بود.

وی افزود: باتوجه به پیش‌بینی ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال در دستور  کار قرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز به مدت ۶ روز در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیر ماه امسال از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، سوادکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است که تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۶، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ تیر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یک‌شنبه ۱۹ و دوشنبه ۲۰ تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور اشاره کرد و یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۶، جمعه ۱۷، شنبه ۱۸، یک‌شنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ تیر ماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

هاشمی  ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یک‌شنبه ۱۹ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد تمامی تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت  ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ تیر ماه از محور تهران به سوادکوه و قائم‌شهر و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهاز شنبه ۱۸ و یک‌شنبه ۱۹ تیر ماه از محور تهران، سوادکوه و قائم‌شهر ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود، گفت: درصورت افزایش حجم تردد و نبود گنجایش سطح راه، به‌منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول