اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

حضور پزشکان با تجربه ایرانی، مراجعه حجاج به بیمارستان‌های سعودی را کم کرد

رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در بیمارستان «نور» مکه مکرمه با رئیس این بیمارستان دیدار و گفت‌و گو کرد.

حضور پزشکان با تجربه ایرانی، مراجعه حجاج به بیمارستان‌های سعودی را کم کرد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس،رئیس جمعیت هلال احمر  با حضور در بیمارستان «نور» مکه مکرمه با رئیس این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیر حسین کولیوند،رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: در حج امسال بهترین و با تجربه‌ترین پزشکان، متخصصین و پرستارها از کشور ایران به عربستان اعزام شده‌اند تا زائران در این زمینه دچار مشکلی نشوند.

کولیوند افزود: این اقدامات با هدف کاهش بار درمانی زائران ایرانی از دوش بیمارستان‌های سعودی انجام شده اما با این حال تا امروز سه زائر ایرانی در بیمارستان‌های سعودی تحت مراقبت هستند که برای رسیدگی به زائران بیمار ایرانی تشکر می‌کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه موضوعات پزشکی در بیمارستان در شرایطی مانند حج، کار سختی است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز برای سال‌های آینده از متخصصین طب اورژانس ایرانی که به زبان‌های عربی، ترکی و انگلیسی تسلط دارند دعوت کند تا در مدت حج تمتع در بیمارستان‌های تحت مدیریت شما حضور داشته باشند.

دکتر وائل بن حسین الیمنی، رئیس بیمارستان نور مکه مکرمه هم در این دیدار، گفت: این بیمارستان 73 تخت اورژانس دارد که آماده خدمت به حجاج است؛ در حج امسال تعداد زائران کم است و به همین دلیل تعداد بیماران مراجعه کننده کم است و بیشترین مراجعات به خاطر بیماری‌های داخلی است اما  تا امروز به خاطر گرمازدگی مراجعه کننده‌ای نداشتیم.

در ادامه این دیدار، کولیوند ضمن بررسی پرونده و روند درمان زائران ایرانی، از سه زائر بستری در بیمارستان نور عیادت و با بیماران گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول