اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

سوت‌زنی| پرداخت کارانه نجومی به یک پزشک!/ انتظار چندماهه کادر درمان برای دریافت مطالبات

با آنکه هفت ماه است که به بهانه کمبود بودجه، مطالبات اضافه‌کار و کارانه پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز پرداخت نشده، رئیس این دانشگاه به یکی از پزشکان این مرکز، 200 میلیون تومان علی الحساب کارانه پرداخت کرده است.

سوت‌زنی| پرداخت کارانه نجومی به یک پزشک!/ انتظار چندماهه کادر درمان برای دریافت مطالبات

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، پرداخت کارانه نجومی به یکی از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سوژه‌ای است که یکی از مخاطبان در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ثبت کرده و خواستار پیگیری این موضوع شده است.

بر اساس سندی که این مخاطب در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به یکی از پزشکان این دانشگاه، یک فقره چک ، ۲۰۰ میلیون تومانی بابت علی‌الحساب کارانه پرداخت کرده است.

پیگیری‌های فارس نشان می‌دهد، این پرداخت‌های نجومی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حالی انجام می‌شود که ماه‌هاست به بهانه کمبود بودجه، مطالبات اضافه‌کار و کارانه پرسنل و کادر درمان این دانشگاه مجموعا هفت  ماه عقب افتاده و پروژه های عمرانی سلامت در خوزستان هم به کندی در حال تکمیل شدن است.

لازم به ذکر است بودجه و اعتبار موجود و پرداخت کارانه می‌بایست به همه کارکنان و پزشکان این دانشگاه پرداخت نشده نه اینکه در حالی که مطالبات بحق کارکنان دانشگاه ماه‌ها عقب بیافتد اما صرفا به یک پزشک مبلغ بالایی آنهم علی‌الحساب کارانه پرداخت شود و قائدتا این موضوع جز رانت معنای دیگری نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس آمادگی دارد چنانچه مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی پاسخ و توضیحی در خصوص این کارانه نجومی دارند منتشر کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول