اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و سازمان اسلامی امنیت غذایی امضا شد

تفاهمنامه همکاری تجاری در زمینه محصولات کشاورزی و مواد غذایی میان ایران و سازمان امنیت اسلامی غذایی امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و سازمان اسلامی امنیت غذایی امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت، در جریان سفر علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت به ازبکستان، تفاهم نامه همکاری تجاری در زمینه محصولات کشاورزی و مواد غذایی میان ایران و سازمان اسلامی امنیت غذایی به امضا رسید.

طبق این تفاهم‌نامه، اطلاعات در زمینه دالان های(کریدورهای) تجاری درون سازمان همکاری اسلامی و طرح های مرتبط تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در منطقه، در حوزه های کشاورزی و صنایع غذایی مورد تبادل قرار می گیرد.

همچنین  سایر حمایت ها جهت تسهیل تجارت متقابل بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی برای محصولات کشاورزی و غذایی و کالاهای مرتبط، ترویج و توسعه تجارت متقابل محصولات کشاورزی و غذایی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی جهت تضمین امنیت غذایی پایدار و اجرای طرح های کسب و کار کشاورزی، سرمایه گذاری تجاری و همکاری چند جانبه از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه دو طرف متعهد به انجام آن شده اند.

علاوه بر این، دو طرف بر همکاری در برگزاری رویدادهای نمایشگاهی تجاری عرضه کالا ، استفاده از ابزارهای مالی اسلامی برای حمایت  از توسعه تجارت  نیز تاکید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول