اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تکذیب خبر رد مصوبه مربوط به طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام

از ساعاتی پیش مطلبی مبنی بر رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی منتشر شده که روابط عمومی مجلس این خبر را تکذییب کرد.

تکذیب خبر رد مصوبه مربوط به طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام

به‌گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، از ساعاتی پیش مطلبی در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور مبنی بر رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده که  روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای ضمن تکذیب این خبر رسانه‌ها را به انتشار اخبار صحیح در باره مصوبات و طرح‌های مجلس دعوت کرد.

روابط عمومی مجلس همچنین آمادگی خود را برای ارائه مشورت‌ و اطلاعات فنی لازم به رسانه‌ها درباره موضوعات مهم اعلام کرد.

در متن اطلاعیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید شده است:

در خصوص این مطلب خلاف واقع، ذکر چند نکته الزامی است:

اول اینکه؛ در بدنه همین خبر منتشر شده در فضای مجازی هیچ اشاره‌ای به طرح صیانت نشده که نشان دهنده غلط بودن تیتر و عدم ارتباط آن با طرح موسوم به صیانت است‌.

دوم اینکه؛ تا کنون به صورت رسمی اعلام نشده است که چنین مصوبه‌ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است یا خیر و حتی در صورت صحت این خبر؛ مصوبه‌ای که ادعا شده در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شده، ارتباطی به طرح صیانت ندارد بلکه طرح «اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری» است که مرتبط به نظارت دیوان عدالت اداری بر شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی بوده و هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد.

سوم اینکه مجلس به طور کلی مصوبه‌ای درباره طرح صیانت نداشته است تا بخواهد مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را رد یا تأیید کند که این مسئله نیز نشان دهنده خلاف واقع بودن محتوای منتشر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول