اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جزئیات نشست بررسی راهکارهای حمایت از تیم ملی فوتبال

سخنگوی دولت با بیان اینکه نگاه دولت به تیم ملی فوتبال ایران، یک نگاه حمایتی است، به تشریح جزئیات جلسه امروز معاون اول رئیس جمهور که با هدف بررسی راهکارهای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد، پرداخت.

جزئیات نشست بررسی راهکارهای حمایت از تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر درباره نشستی که امروز درباره راهکارهای حمایت و تقویت تیم ملی فوتبال برای حضور پر قدرت در جام جهانی قطر با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت: این نشست با هدف بررسی مسائل و مشکلات تیم ملی فوتبال برگزار شد. پیش از این هم رئیس جمهور دستور داده بود از تمام ظرفیتها برای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی استفاده شود. به هر حال جام جهانی یک رویداد بزرگ بین المللی است و فعالیت تیم ملی در جام جهانی برای مردم ما و دولت بسیار مهم است.

وی افزود: پیش از این جلسات متعددی در این حوزه برگزار شده بود، هم در سطح معاون اول رئیس جمهور و هم در سطح وزیر ورزش، کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان، که امروز گزارشی در مورد آنچه در این جلسات گذشته بود توسط وزیر ورزش ارائه شد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: در این جلسه موضوع مشکلات و برنامه‌ها نیز مطرح شد  که در مورد آنها به صورت تک به تک بحث شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: نگاه دولت در این حوزه، یک نگاه حمایتی است ولی مطمئنا امور تیم ملی بر عهده فدراسیون است و خودش باید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای رشد و تقویت تیم ملی فوتبال داشته باشد. دولت هم نگاهش این بوده که از تمام ظرفیتش برای حمایت و پشتیبانی از فدراسیون و تیم ملی استفاده کند.

بهادری جهرمی درباره مسائل مطرح شده در نشست امروز معاون اول رئیس جمهور با وزیر ورزش و فدارسیون فوتبال گفت: برگزاری بازی های تدارکاتی لازم، حل برخی از مسائل و مشکلات که فدراسیون با آن مواجه است، بحث پخش مسابقات جهانی جهانی و حضور تماشاچیان و مردم از مسائلی بود که در این نشست مطرح شد و موانعی که در مقابل آنها قرار داشت مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا برای حمایت موثر برای حل مشکلات و در حوزه حمایت های مالی و در حوزه پشتیبانی های بین المللی تصمیم هایی اتخاذ شد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: متاسفانه به خاطر مسائل سیاسی منابع فدراسیون از سوی فدراسیون جهانی در اختیار خود فدراسیون قرار نمی گیرد که این نیازمند حمایت بود و دولت اعلام کرد که تمام قد پشت تیم ملی خواهد بود.

بهادری جهرمی یادآور شد: پیش از این هم دولت و وزارت خارجه در این راستا فعال بودند که بازی های خارجی که مد نظر فدراسیون است برگزار شود.

وی اظهار داشت: به هر حال کار فنی در اختیار خود فدراسیون است ولی اگر تصمیم فدراسیون برای انجام بازی های تدارکاتی با کشورهای دیگر باشد قرار شد از سوی وزارت خارجه که نماینده آن هم در جلسه حضور داشت پیگیری های لازم صورت گیرد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: وقت کم است و همین وظیفه دولت، فدراسیون و همه ما را بیشتر می کند. دولت خیلی شفاف اعلام کرد که تمام قد پشت تیم فوتبال ایران خواهد ایستاد و هر کاری از عهده دولت بر بیاید انجام خواهد داد.

وی گفت: فدراسیون هم باید فعالانه عمل کند مواردی هم که نیاز به حمایت دولت باشد حتماً دولت حمایت خواهد کرد.

بهادری جهرمی در رابطه در رابطه با مباحثی که درباره کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان و بحث مربی تیم مطرح می‌شود، گفت: این مباحث فنی طبیعتا به دولت مربوط نیست و فدراسیون هرگونه تصمیم گیری ای داشته باشد مانند اینکه اگر بخواهد بازی تدارکاتی برگزار کند با مانعی برای عملیاتی کردن آن مواجه نباشد. دولت از حامی هر تصمیمی است که بتواند به تیم ملی کمک کند و بتواند در تقویت تیم موثر باشد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول