اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مدیر ارتباطات کاخ سفید از سمت خود کناره‌گیری می‌کند

یک منبع مطلع گفت که مدیر ارتباطات کاخ سفید، که مشاور دیرینه رئیس جمهور آمریکا نیز هست، قصد دارد اواخر تابستان امسال استعفا دهد.

مدیر ارتباطات کاخ سفید از سمت خود کناره‌گیری می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه موج استعفا در دولت آمریکا به ریاست «جو بایدن، این بار گفته می‌شود «کیت بدینگفیلد» مدیر ارتباطات کاخ سفید قصد دارد از سمت خود کناره‌گیری کند.

بدینگفیلد که مشاور دیرینه بایدن نیز هست، قصد دارد اواخر تابستان امسال پس از «جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید که در ماه می کنار رفت، از دولت آمریکا استعفا می‌دهد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی که تصمیمش برای ترک این سمت شامگاه چهارشنبه چهارشنبه توسط فرد مطلع با برنامه‌های او تایید شد، در دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» به عنوان سخنگوی بایدن مشغول بود.

طبق این گزارش، کناره‌گیری بدینگفیلد در حالی صورت می‌گیرد که بایدن با محبوبیت عمومی نزدیک به پایین‌ترین سطح ریاست جمهوری خود مواجه است. نظرسنجی رویترز/ایپسوس در ۲۸ ژوئن نشان داد که ۵۷ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد او را تایید نمی‌کنند.

به نوشته رویترز، فردی که با برنامه‌های مدیر ارتباطات کاخ سفید آشنا است، گفت که بدینگفیلد برای گذراندن زمان بیشتری با خانواده‌اش، این سمت را ترک می‌کند.

پیش از این نیز ساکی برای پیوستن به شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی»، از سمت خود به‌عنوان سخنگوی کاخ سفید استعفا داده بود.

رسانه‌های آمریکایی همچنین گزارش داده بودند از ابتدای سال جاری میلادی، حداقل ۲۱ کارمند سیاه‌پوست کاخ سفید را ترک کرده یا آنکه قصد دارند به زودی آن را ترک کنند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول