اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شرکت 11 هزار دانش آموز ایلامی در طرح غنی سازی اوقات فراغت

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: حدود ۱۱ هزار نفر دانش آموز در طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کرده‌اند.

شرکت 11 هزار دانش آموز ایلامی در طرح غنی سازی اوقات فراغت

ولدبیگیان معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هر ساله وزارت آموزش و‌ پرورش به منظور غنی سازی اوقات فراغت، رشد همه جانبه شخصیت آنان، ایجاد فضای پر نشاط و جذاب، ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی هنری و مهارت آموزی اقدام به اجرای ویژه برنامه‌هایی در سطح مدارس می‌کند. 

وی افزود: پس از دو سال وقفه اداره کل آموزش و پرورش استان در نظر دارد که تابستان سال جاری اقدام به اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان انجام دهد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: پیش بینی شده ۱۲۹ پایگاه که از این تعداد ۱۸ پایگاه در حاشیه شهرها و ۲۵ پایگاه در مناطق محروم و روستایی برپا شود که ۱۷۰ برنامه آموزشی و تربیتی برای اجرا در پایگاه‌های تابستانی در نظر گرفته شده است.

ولدبیگیان بیان کرد: حدود ۱۱ هزار نفر دانش آموز در طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کرده‌اند.

وی به برخی از این اقدامات اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای اعزام ۲۵۰۰ نفر دانش آموز به اردوهای درون و برون استانی، برنامه ریزی برای اعزام ۱۲۰ نفر از زیارت اولی مناطق غیر برخوردار به مشهد مقدس، اعزام ۳۵۰ نفر از دانش آموزان به اردوهای تشکیلاتی از این برنامه‌ها هستند و برگزاری اردوهای راهیان نور و شمیم ولایت و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کنار کلاس‌های حضوری و تولید محتوا فاخر جهت بارگزاری در شبکه شاد از این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول