اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هواداران ملوان آماده کار داوطلبی/به پژمان و مازیار اعتماد داریم

ملوان بندر انزلی با قهرمانی در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال، جواز حضور در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر را به دست آورده ولی استادیوم خانگی‌اش جواز حضور در لیگ برتر را ندارد.

هواداران ملوان آماده کار داوطلبی/به پژمان و مازیار اعتماد داریم


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با وجود حدود یک ماه زمان باقی مانده تا آغاز لیگ برتر و آماده نبودن ورزشگاه خانگی ملوان بندرانزلی هواداران ملوان حاضر هستند شبانه روز تلاش کنند تا استادیوم این تیم آماده میزبانی لیگ برتر باشد. 

حدود ۳۵ روز تا آغاز مسابقات فصل بیست و دوم لیگ برتر زمان باقی مانده و تمرینات برخی از تیم‌ها آغاز شده و یا در شُرُف آغاز است. 

این در حالی است که وضعیت خیلی از باشگاه‌ها از لحاظ زیرساختی خوب نیست و خیلی از تیم‌ها در شهر خود محل مناسبی برای برگزاری اردو ندارند، مشکل دیگری که همیشه فوتبال ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کند، عدم وجود ورزشگاه مناسب برای میزبانی از مسابقات تیم‌هاست. 

ورزشگاه اختصاصی که در لیگ ایران به شکل نادر برای باشگاه‌ها وجود دارد ولی با این حال مشکل بی‌جا و مکان بودن تیم‌های لیگ برتری در شهرهای خودشان همیشه وجود داشته است. 

ملوان بندرانزلی تیم اول شمال کشور از این قاعده مستثنی نیست و متاسفانه نتوانسته تا کنون مجوز استادیوم زنده یاد سیروس قایقران را برای حضور در لیگ برتر را کسب کند.

هواداران ملوان عاشقانه پای کار هستند / ما به پژمان و مازیار ایمان داریم داریم

جواد فریدونی یکی از هواداران اهل لنگرود است و عاشقانه ملوان را دوست دارد. آنچه از زندگی خود برای خبرنگار فارس روایت کرده نشان می‌دهد وی فرهنگی بازنشسته است و از کودکی هوادار ملوان بوده و تاکنون بارها به عشق ملوان مسافت طولانی شرق گیلان تا انزلی را پیموده تا بازی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند، آقای فریدونی حاضر است تا پای جان برای این تیم تلاش کند.

این طرفدار قوهای سپید عشق به ملوان را جزئی از زندگی خود عنوان کرده و می‌گوید هر روز پیگیر اخبار این تیم هستم و نگرانم که استادیوم آماده میزبانی نباشد و حاضرم هر روز از شهرمان به انزلی بیایم و هر کاری از دستم بر می‌آید انجام دهم تا سریع‌تر کارها پیش رود و روی زمین نماند، ما هواداران به پژمان نوری و مازیار زارع اعتماد داریم و مطمئن هستیم در این آزمون دشوار سربلند بیرون خواهند آمد.

این فرهنگی باز نشسته در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس می‌گوید: ما با ملوان زندگی می‌کنیم و زمانی که ملوان در لیگ نتیجه نمی‌گرفت تا یک هفته ناراحت بودم و لحظه شماری می‌کردم تا لیگ برتر شروع شود و ملوان بتواند دوباره در تورنمنتی هم سطح و اندازه خود رقابت کند و در لیگ ایران آقایی کند.

هواداران واقعی ملوان آماده کار داوطلبی در استادیوم

رضا امانی از دیگر هوادران ملوان ساکن بندرانزلی است. آنچه از زندگی خود برای خبرنگار فارس روایت کرده نشان می‌دهد وی و خانواده‌اش همگی طرفدار ملوان هستند. 

او کمک گرفتن از هواداران در باشگاه‌های بزرگ جهان را یک‌رویه معمول عنوان کرده و می‌گوید اگر برای رفع نقایص استادیوم نیرو کم دارند حداقل در کارهای کوچک مانند کندن صندلی‌ها و کارهای غیرتخصصی از هواداران کمک بگیرند. 

این فعال هوادار ملوان در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس می‌گوید: آماده هستیم تا جمع شویم و هر کسی به اندازه خودش تلاش کند، زیرا تیم ملوان متعلق به همه ماست و مطمئن هستم تمام هواداران واقعی ملوان پای کار خواهند آمد، فقط نیازمند مدیریت است.

نگران هستیم ملوان نتواند در لیگ برتر میزبان رقبا باشد

اکبر ایمانی یکی دیگر از هواداران ملوان که اهل بندرانزلی است، او نیز از پیشرفت کند استادیوم ناراضی است و نگران است که ملوان نتواند در لیگ برتر میزبان تیم‌های رقیب باشد. 

او می‌گوید روش‌های در حال استفاده برای رفع نقایص حرفه‌ای نیست و بسیار زمان بر و کند است و مسؤولان باید بیشتر تلاش کنند تا با اندکی مدیریت به این روند سرعت ببخشند تا ما هواداران اینقدر عذاب نکشیم. 

به کارگیری از نیروهای ماهر و جوان، همکاری گرفتن از کانون هواداران باشگاه ازجمله پیشنهادات این شهروند انزلیچی است که برای روند سرعت بخشیدن به آماده‌سازی استادیوم و همچنین رفع نواقص آن مطرح می‌شود.

همه تیم ها ترکیب شان بسته شده ولی ما هنوز نگران استادیوم هستیم

یکی از هواداران که اهل شهر رشت بود ولی هوادار ملوان است. او نیز نسبت به‌عدم ساماندهی کارگران و وضعیت نامناسب و آماده نبودن استادیوم بسیار معترض است و می‌خواهد هرچه سریع‌تر مسئولان نسبت به این مهم چاره‌اندیشی کنند. 

این هوادار رشتی با بیان اینکه همه باشگاه‌های رقیب تیم‌شان را بسته‌اند، می‌گوید: برخی تیم‌ها در فکر آماده‌سازی و شروع تمرینات‌شان هستند تیم اصلی‌شان را بسته‌اند در فکر تکمیل نیمکت ذخیره‌شان هستند ولی متاسفانه ما هنوز در گیر استادیوم هستیم، ما هواداران هم وجدان داریم و می‌دانیم پیمانکار هم پول می‌خواهد و ما هم استادیوم‌مان را میخواهیم. 

این هوادار معتقد است باید با هوادار شفاف بود و می‌گوید واقعا نمی‌دانم چرا برخی از صفحات و خبرگزاری‌ها سکوت کرده‌اند و برخی افراد هم طبق معمول از دوستانشان حمایت میکنند، در حالی که سکوت و حمایت بیجا هر کدام خیانت به هواداران و باشگاه است.

ما هواداران حاضر هستیم پای کار بیاییم  / امیدواریم کار از کار نگذرد

علی فضلی هوادار لاهیجانی ساکن تهران است وی می‌گوید چرا وقتی تیم قهرمان شد همه شروع به تقدیر و تشکر کردند ولی در این زمان روزه سکوت گرفته‌اند و از کسی انتقاد نمی‌کنند و راهکار نمی‌دهند. 

وی معتقد است که مسئولین استانی و محلی باید به فکر آبروی فوتبال استان باشند و جلسه‌های بی‌فایده و گرفتن عکس یادگاری هم دردی از کسی دوا نمی‌کند، ما هواداران حاضر هستیم پای کار بیاییم و هر کاری از دستمان بر می‌آید برای تیم‌مان انجام دهیم و امیدواریم تا کار از کار نگذشته چاره‌ای بیندیشند. 

این هوادار دو آتیشه گیلانی ملوان می‌گوید: ملوان خانواده ما و اعتبار و آبروی استان است و تنهایش نخواهیم گذاشت، من فکر میکنم متاسفانه از داخل این استان دست‌هایی در کار هستند تا ملوان نتواند به اهدافش برسد. 

به گزارش فارس، سازمان لیگ برتر فوتبال ایران تاریخ آغاز لیگ برتر جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ اعلام کرده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول