اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

رئیس جمهوری خودمختار چچن در عربستان

رئیس جمهوری خودمختار چچن برای زیارت و اقامه نماز در مسجد النبی وارد عربستان شد.

رئیس جمهوری خودمختار چچن در عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «رمضان قدیروف» رئیس جمهوری خودمختار چچن امروز (جمعه) برای زیارت و اقامه نماز در مسجد النبی وارد عربستان شده و به مدینه منوره رفت.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت عربستان «واس»، در بدو ورود او به فرودگاه بین‌المللی «محمد بن عبدالعزیز»، مورد استقبال «محمد عباس» دبیرکل شورای منطقه‌ مدینه منوره و همچنین «ابراهیم بن عبدالله بری» مدیرکل دفتر مراسمات سلطنتی و تعداد دیگری از مقامات این منطقه قرار گرفت. 

قدیروف متحد روسیه است و این اتحاد باعث شده تا جمهوری خودمختار چچن مورد تحریم‌های غرب واقع شود. او درباره این تحریم‌ها گفته است: «از هیچ تحریمی نمی‌ترسم؛ مگر اینکه این تحریم‌ها از جانب خداوند متعال و یا از طرف پوتین [رئیس‌جمهور روسیه] باشد».

آمریکا از سالها پیش رمضان قدیراف را به اتهام نقض حقوق بشر هدف تحریمهای خود قرار داده است. با این حال و  پس از پیوستن نیروهای چچنی به ارتش روسیه در عملیات نظامی علیه اوکراین، آمریکا و اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه او و خانواده‌اش اعمال کردند. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول