اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رقابت نماینده خراسان‌شمالی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

داریوش حضرت قلی زاده، کشتی گیر اهل خراسان‌شمالی برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان راهی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد می‌شود.

رقابت نماینده خراسان‌شمالی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

جواد اسماعیل زاده مربی تیم کشتی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان روز ۱۹ تیرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. 

وی گفت: در وزن ۶۱ کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده نماینده خراسان شمالی باید برابر رضا اطری کشتی بگیرد.

این مربی کشتی افزود: رضا اطری در دو رقابت انتخابی جام تختی و رقابت های بین المللی جام‌تختی با حضور تمامی مدعیان داخلی از جمله داریوش حضرتقلی‌زاده به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است و به همین دلیل این امتیاز برای وی در نظر گرفته شده است که در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی با پیروزی در مبارزه اول مقابل حضرتقلی‌زاده به دوبنده تیم‌ملی برسد.

وی بیان داشت: اما حضرتقلی‌زاده برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی و جهت حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، باید دو مسابقه از سه مسابقه را پیروز شود. 

اسماعیل زاده در خصوص آمادگی کشتی گیر خراسان شمالی نیز گفت: داریوش حضرتقلی‌زاده حدود دو ماه پیش موفق به کسب مقام دوم مسابقات آسیایی شده است، امیدواریم نماینده استان بتواند با پیروزی برابر رضا اطری به عنوان اولین نماینده خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام شود.
 
گفتنی است مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان است و این مسابقات در شهریور ماه در کشور صربستان برگزار خواهد شد. 
انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول