اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

آئین افتتاحیه یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار می‌شود

جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر همراه با رونمایی از سامانه شیما، شنبه ۱۸ تیر، کار خود را با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی و جمعی از نمایندگان و مسئولان آغاز می‌کند.

آئین افتتاحیه یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی مد و لباس، یازدهمین دوره از این جشنواره فردا ۱۸ تیر ماه در برج میلاد کار خود را آغاز می‌کند. 

یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر به عنوان یکی از رویدادهای مهم در حوزه مد و لباس کشور، کار خود را از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه آغاز می‌کند و در طول برگزاری این رویداد، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای فراکسیون‌های فرهنگی، اجتماعی، صنایع، اعضای هنر صنعت پوشاک و اهالی سبک پوشش و مد کشور و عموم علاقه مندان دعوت شده است تا در این دوره از جشنواره، حضور داشته باشند و از آخرین دستاوردها، آثار و پیشرفت‌های هنر صنعت پوشاک و سبک پوشش ایرانی اسلامی بازدید کنند.

این دوره جشنواره مد و لباس فجر با حضور سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مسئول ساماندهی مد و لباس و حضور مقامات فرهنگی، اجرایی، سیاسی و اقتصادی کشور، و همراه با دعوت از محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور، وزرا، هیئت وزیران برگزار می‌شود.

همچنین، در مراسم نمادین افتتاحیه یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر و رونمایی از سامانه شیما، نمایندگان مجلس و معاونان و مدیران ستادی وزارت، اعضای شورای فرهنگ عمومی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین مسئولان کشوری و لشکری حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است این جشنواره زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و امسال برج میلاد میزبان این رویداد فرهنگی هنری خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول