اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

واکنش توئیتر به ایلان ماسک: منتظر اقدامات قانونی باش

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، روز جمعه قرارداد 44 میلیارد دلاری خود برای خرید توییتر را فسخ کرد و جنجال تازه ای به راه انداخت.

واکنش توئیتر به ایلان ماسک: منتظر اقدامات قانونی باش

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، ایلان ماسک به این بهانه که توئیتر چندین بخش از مفاد توافق خود را با وی را زیر پا گذاشته تصریح کرده که دیگر نمی خواهد توئیتر را خریداری کند.  

برت تیلور، رئیس توییتر، در واکنش اعلام کرد هیئت مدیره این شرکت قصد دارد اقدامات قانونی را برای اجرای توافقنامه ادغام دنبال کند و افزود: «هیئت مدیره توییتر متعهد است که این توافق را بر اساس قیمت و شرایط توافق شده با آقای ماسک نهایی کند.»

وکلای ماسک می گویند توییتر به درخواست‌های متعدد برای ارائه اطلاعات مربوط به حساب‌های جعلی یا هرزنامه در این پلتفرم پاسخ نداده یا از پاسخگویی خودداری کرده؛ امری که برای ارزیابی عملکرد تجاری این شرکت بسیار مهم است.

از نظر این وکلا «توئیتر مفاد متعدد این توافقنامه را نقض کرده و به نظر می‌رسد اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای داشته که آقای ماسک هنگام امضای توافق‌نامه ادغام بر آن‌ها تکیه کرده است».

ماسک همچنین یکی دیگر از دلایل عدم خرید توئیتر را اخراج مدیران عالی رتبه و یک سوم گروه جذب استعداد توسط توییتر، عنوان کرد. از نظر وی چنین اقداماتی تعهد توئیتر را برای "حفظ کامل اجزای مادی سازمان تجاری فعلی آن" نقض کرده است.

تصمیم ماسک احتمالاً منجر به یک کشمکش حقوقی طولانی بین این میلیاردر و شرکت توئیتر خواهد شد. ممکن است در نتیجه این منازعه حقوقی ماسک بتواند با اثبات ادعاهای خود توئیتر را با پرداخت مبلغی کمتر خریداری کند. توییتر امیدوار است روند دادگاه طی چند هفته آینده آغاز شده و در چند ماه به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول