اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مادران روحیه سلحشوری را در فرزندان ایجاد کنند

مدیرکل سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: مادران نقش اصلی و حیاتی را در تربیت فرزندان دارند و مادرانی که روحیه سلحشوری را در فرزندان خود ایجاد می‌کنند فرزندان موفقی خواهند داشت.

مادران روحیه سلحشوری را در فرزندان ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طاهری ظهر امروز در اختتامیه رویداد «چراغ روشن» با حضور ۲۰۰ تن از بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: مادران نقش اصلی و حیاتی را در تربیت فرزندان دارند و مادرانی که روحیه سلحشوری را در فرزندان خود ایجاد می‌کنند فرزندان موفقی خواهند داشت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید به کودکان خود حس نصرت ولی دهیم تا جامعه موفقی داشته باشیم و اگر در این مسیر موفق عمل نکنیم کودکان ما با لگد دشمن  از خواب غفلت بیدار می‌شوند.

طاهری با اشاره به اینکه بسیاری به دنبال عمل به فرامین رهبری هستند، افزود: فرمان ولی جامعه تنها شرکت در راهپیمایی‌ها نیست بلکه تربیت نسل جوان و اجرای فرامین رهبری به عنوان حکیم در مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی بسیار حیاتی‌تر و ضروری‌تر است.

وی با بیان اینکه حس نصرت ولی فقیه با قدرت در منطقه ارتباط مستقیم دارد، بیان کرد: با نگاهی به گذشته نیز متوجه می‌شویم که امام خمینی(ره) به سبب اقتدار مردم و قدرتی که مردم برای ولی فقیه زمان خود ایجاد کرده بودند توانستند بگویند که من به پشتوانه این مردم دولت تعیین می‌کنم.

طاهری اظهار داشت: در حال حاضر امنیت و تربیت جامعه در دست مربیان پیش‌دبستانی است پس در این راستا باید طرح جامع مبتنی بر نصرت ولی فقیه را در این مدارس ایجاد کنیم.

وی عهد جمعی را یکی از مسائل ضروری دانست و گفت: حرکت اشتباه بر کمال دیگران تاثیر می‌گذارد و وجود مهد‌ها و مراکز تربیتی با تفکر متفاوت بر حرکت کل جامعه به سوی فرایند کمال تاثیرگذار است که در این شرایط باید گفتمان‌سازی ویژه داشته باشیم و طبق گفتمان ولی، جلسات تربیتی ثابتی در حوزه کودک برگزار کنیم.

طاهری شبکه کتابخوانی جمعی را امری مفید تلقی کرد و ادامه داد: بانوان باید شبکه‌ای تشکیل دهند که مطالعه، رصد و توانمند شدن در موضوعات را پیگیری کنند و جریان‌سازی موثری با توجه به تغییر رویکردهای جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول