اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

2 عنوان کتاب در سرخه رونمایی شد

دو عنوان کتاب «ناله‌های بی‌فریاد» و «راه روشن» در دهه امامت و ولایت در سرخه رونمایی شد.

2 عنوان کتاب در سرخه رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، آیین رونمایی از کتاب «ناله‌های بی‌فریاد» مجموعه اشعار علی‌اکبر اختری‌فر و کتاب «راه روشن» مجموعه اشعار مرحوم عباسعلی اسلامی در دهه امامت و ولایت به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های استان سمنان در این مراسم با تقدیر از حضور فرهیختگان و نویسندگان، اهالی قلم و مسؤولان شهرستانی و استانی در این مراسم اظهار کرد: نویسندگان، یاران قلم و دوستان واژه‌ها هستند و عصاره اندیشه‌های آن‌ها را قلم به عرصه تصویر می‌کشد.

وی تصریح کرد: به‌پاس ارزشمندی از اندیشه‌هایشان، در تقویم رسمی ایران روز قلم قرار داده شد تا از نویسندگان کشور که یاری‌دهنده اندیشه‌ها و حافظ ادبیات کشورشان هستند، قدردانی شود.

طاهریان با اشاره به کتاب ناله‌های بی‌فریاد و خواندن ابیاتی از این کتاب تصریح کرد: تمام مصادیق حرف‌هایی که نمی‌توان گفت و در دل انسان مانده در این مجموعه وجود دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به تأثیر کلام در زندگی انسان‌ها گفت: برخی از اشعار به‌شدت روی زندگی برخی تأثیر گذاشته؛ چراکه گاهی یک بیت می‌تواند زندگی یک فرد را متحول کند که این مصداق را می‌توان در اشعار و کلام فرهیختگان و هنرمندان سرخه‌ای دید و احساس کرد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول