اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عالمی: قهرمانی هوادار در جام حذفی دور از دسترس نیست/ ماندن یامگا یعنی قراردادهای استقلال حرفه‌ای بسته شده

مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: ساکت الهامی در سه سال، دو جام حذفی گرفت و این مساله امسال نیز دور از دسترس نیست.

عالمی: قهرمانی هوادار در جام حذفی دور از دسترس نیست/ ماندن یامگا یعنی قراردادهای استقلال حرفه‌ای بسته شده

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم فوتبال هوادار تهران برای فصل جدید اظهار داشت:‌ مجموعه هوادار الان به انسجام خوبی رسیده و حرفه‌ای است. ساکت الهامی هم که یکی از مربیان خوب فوتبال کشور است. وقتی با هم صحبت کردیم که به کادرفنی اضافه شوم، با کمال میل این همکاری را قبول کردم. امیدوارم در کنار او، شاهرخ بیانی، داود فنایی، مظاهر رحیم پور و سایر دوستان شرایطی را ایجاد کنیم که تیم به جایگاه خوبی در فصل جدید برسد.

مربی هوادار در مورد اینکه کادرفنی این تیم به اصلاح سرخابی شده، گفت: تیم کادرفنی خوبی دارد. با انسجامی، دانش ورزشی و رفاقتی که داریم، در کنار هم می‌توانیم سال خوبی را پشت سر بگذاریم. اصلا به دنبال این نبودیم که مثل تیم‌های دیگر ریخت و پاش کنیم. تمدید قرارداد بازیکنان را حدود 70 درصد انجام دادیم. بازیکنان خوبی هم جذب شدند که از مهره‌های قابل توجه در لیگ بودند. چندین مشتری داشتند اما توانستیم به لطف خدا آن‌ها را به خدمت بگیریم.

وی افزود:‌ روزی از کریستیانو رونالدو سوال کردند بهترین بازیکن دنیا کیست؟ در حالیکه همه از بازیکنانی مانند مارادونا و پله نام می‌بردند، او گفت خودم هستم و همه به او  خندیدند. اکنون برای ما شاید تصور دیگری وجود داشته باشد اما شک نکنید جزو بهترین‌های لیگ خواهیم بود. این خواسته ما و بازیکنان تیم است. این اتفاق خواهد افتاد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بین بهترین‌های لیگ قرار بگیریم.

مربی هوادار در مورد اینکه با توجه به سابقه ساکت الهامی برخی این انتظار را دارند؛ هوادار هم امسال قهرمان جام حذفی شود، گفت: او در سه سال توانست دو جام حذفی را بگیرد. این مساله دور از دسترس نیست. قطعا دنبال این هستیم که بهترین نمایش را داشته باشیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که امسال بتوانیم به این مهم برسیم. بقیه کار دست خدا و حکمت الهی است. به رضای خدا راضی هستیم.

عالمی در مورد اینکه در گفت‌وگو با او نمی‌توان استقلال را نادیده گرفت و اکنون شرایط این تیم را با کادرفنی جدید چطور می‌بیند، اظهار داشت: البته از نظر حرفه‌ای درست نیست که در مورد تیم دیگری صحبت کنم اما چون در این تیم بازی کرده‌ام و قلبم هم برایش می‌تپد، در این مورد صحبت می‌کنم. شرایط استقلال خوب پیش می‌رفت اما بعد از قهرمانی و رفتن فرهاد کمی مشکل به وجود آمد. انتخاب سرمربی جدید کمی دیر شد اما الان اتفاقاتی که باید در حال افتادن است. قرادادها را تمدید کردند. فکر می‌کنم با این مربی که رزومه نسبتا خوبی هم دارد استقلال امسال می‌تواند وضعیت خوب خودش را حفظ کند.

وی افزود: شاید به خاطر حضور سرمربی جدید هواداران کمی نگران باشند اما باید دید در آینده و در بازی‌ها چه اتفاقی می‌افتد و عملکردش با این یارگیری‌ها چگونه خواهد بود. الان حضور او برای همه مثل هندوانه دربسته است اما امیدوارم مثل استراماچونی شرایطی داشته باشد که مردم به هیجان بیایند.

عالمی در خصوص یارگیری‌های استقلال عنوان کرد: در فوتبال حرفه‌ای رقابت خیلی مهم است. استقلال هم خوب رقابت می‌کند. هم در حفظ کردن بازیکنان و هم در جذب بازیکنان جدید، حفظ بازیکنانی مانند یامگا یا آمانوف یا بازیکنان ایرانی خودش که شرایط خیلی خوبی دارند، خیلی سخت است و وقتی این اتفاق افتاده یعنی کار بزرگی کرده است. وقتی بازیکنی مثل یامگا در تیم مانده و جدا نشده یعنی قراردادها حرفه‌ای بسته شده‌اند. پس عملکرد موفقی داشتند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمانی را تکرار کند، اظهار داشت: رسیدن به قله تلاش می‌خواهد اما حفظ آن تلاش دوبرابر می‌خواهد. برای تکرار موفقیت و قهرمانی، تداوم کار مهمترین مساله است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول