اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شهادت 2 مأمور نیروی انتظامی در شهرستان فارسان/ قاتل به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در حین درگیری با قاتل فراری مسلح در باباحیدر گروهبان یکم «مرتضی کریم‌زاده» و سرباز وظیفه «ابوالفضل هیبتی» به فیض شهادت نائل آمدند.

شهادت 2 مأمور نیروی انتظامی در شهرستان فارسان/ قاتل به هلاکت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، منوچهر امان‌اللهی اظهار کرد: با وقوع یک مورد آدم‌ربایی در یکی از استان‌های همجوار فرد گروگان‌گیر به صورت مسلحانه با یک خودرو به استان ما گریخت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به محض رصد و شناسایی پلاک خودرو گروگان‌گیر، تیم‌های گشتی در محورهای مواصلاتی جهت دستگیری و توقیف مستقر شدند.

وی افزود: به محض مشاهده خودرو گروگان‌گیر، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست دادند ولی راننده با بی‌توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرد.

امان‌اللهی اضافه کرد: در حین تیراندازی گروهبان یکم «مرتضی کریم‌زاده» و سرباز وظیفه «ابوالفضل هیبتی» به فیض شهادت نائل آمدند.

وی اظهار داشت: در ادامه با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و طی تعقیب و گریز، گروگان‌گیر مسلح به هلاکت رسید و یکی از کارکنان شهرستان فارسان نیز در این حین مجروح شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: خبر تکمیلی این درگیری متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول