اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ابوالقاسمپور: کی‌روش فکر می‌کند شاهزاده است و ما نوکریم!/ می‌توانیم در جام جهانی به مربی ایرانی اعتماد کنیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان راهکار جدیدی برای هدایت تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر ارائه داد.

ابوالقاسمپور: کی‌روش فکر می‌کند شاهزاده است و ما نوکریم!/ می‌توانیم در جام جهانی به مربی ایرانی اعتماد کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بحث حضور احتمالی کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی 2022 قطر باعث به وجود آمدن واکنش‌هایی بین اهالی فوتبال شده است. این در حالی است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در متنی که در اینستاگرام خود منتشر کرده بود اعلام داشت که از هدایت تیم ملی کنار نخواهد رفت و تیم ملی را برای جام جهانی آماده می‌کند.

بهنام ابوالقاسمپور ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همین خصوص اظهار داشت: ببینید اسکوچیچ برای تیم ملی زحمت زیادی کشیده و او تیم ملی را به جام جهانی برده است  نمی‌شود گفت او زحمتی برای تیم ملی نکشیده اما متاسفانه طبق چیزهایی که دیدیم و شنیدم حاشیه‌های درون تیم ملی زیاد است و رفتار برخی از ملی‌پوشان با او خوب نیست. با این شرایط معتقدم که اسکوچیچ نمی‌تواند بازیکنان تیم ملی را در جام جهانی که فشار زیادی هم در این مسابقات هست مدیریت کند.

وی در ادامه افزود: اسکوچیچ در بحث فنی نتیجه گرفته و در این شکی نیست اما دو دستگی در تیم ملی وجود دارد که نمی‌توان آن را کتمان کرد. حاشیه‌هایی که شب بازی گذشته برای برخی از ملی پوشان پیش آمد نشان می‌دهد که او اقتدار زیادی برای جمع کردن تیمش ندارد. به نظرم او نمی‌تواند جلوی بازیکن سالاری را بگیرد و این برای تیم ملی کشورمان اصلا خوب نیست.

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان درباره حضور احتمالی کارلوس کی‌روش در تیم ملی هم گفت: به نظرم کی‌روش کارنامه خوبی دارد اما او حاشیه‌های زیادی دارد که قابل چشم پوشی نیست. او در زمانی که در ایران بود مبالغ زیادی از فدراسیون فوتبال گرفت اما متاسفانه بارها با حرکات و صحبت‌هایش مردم عزیز ایران را رنجاند. او بارها به مسئولان فدراسیون و مدیران باشگاه و همچنین برخی از مربیان بی احترامی کرد. شاید کی‌روش می‌خواست ما نوکر باشیم و او شاهزاده! 

ابوالقاسمپور ادامه داد: کی‌روش اما در بحث فنی خوب بوده اما ما در این شرایط جواد نکونام و علی دایی را داریم که افتخار فوتبال ایران در آسیا و حتی جهان هستند. اگر به این دو نفر شانس بدهند و با مربی ایرانی جلوی انگلیس و آمریکا باشیم شانس خوبی خواهیم داشت چرا که آنها فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسند. در این شرایط به نظرم اتفاق خوبی نیست که پول زیادی به مربیان خارجی بدهیم. شما والیبال را ببینید؛ به مربی ایرانی اعتماد کرد و نتیجه‌اش را گرفت. ما هم به گزینه‌های داخلی باید اعتماد کنیم. هم دایی و هم نکونام در چند جام جهانی بازی کردند و تجربه زیادی دارند. نکونام رکورددار بازی ملی و دایی سالها آقای گل جهان بوده و مایه افتخار ایرانی‌ها هستند. شاید شدنی نباشد اما زوج دایی و نکونام حتما پرچم ایران را بالا خواهند بود. حتی اگر یکی از این دو نفر هم سرمربی ایران شوند به شما قول می‌دهم شرایط خوبی را در فوتبال ملی تجربه کنیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول