اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

اطلاعیه مهم درباره واریز سود سهام عدالت

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ را دریافت نکرده‌اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.

اطلاعیه مهم درباره واریز سود سهام عدالت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از موضوعات مهم در زمینه سهام عدالت به مساله واریز سود این سبد دارایی به حساب افراد بر می‌گردد.

از سال 96، واریز سود سهام عدالت به حساب افراد آغاز شده است و سود سهام اکثر افرادی که سهام عدالت دارند، برای سال 1400 نیز واریز شده است، اما تعدادی از افراد به دلایل مختلف هنوز شماره شبای درستی به سامانه سجام ارائه نکرده‌اند و همین مساله باعث شده است تا سود سال های 99 و 1400 برای آنها واریز نشود.

شرکت سپرده گذاری مرکزی در اقدامی، در پایان هر ماه سود افرادی که شبای مورد تائید در سجام بارگذاری کنند را به حساب آنها واریز می کند. 

در جدیدترین اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) آمده است: مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ را دریافت نکرده اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.

 در این اطلاعیه آمده است: این مشمولان باید برای درج و ثبت شماره شبای معتبر بانکی در سامانه سجام به آدرس https://www.sejam.ir یا در سایت سهام عدالت به نشانی https://sahamedalat.ir مراجعه کنند تا سود سهام عدالت برای آنها واریز شود. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: علاوه بر شماره شبای نامعتبر، «حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت» از مهم‌ترین عللی است که باعث شده تا سود سهامداران به حساب آنها واریز نشود.

بر اساس این، مشمولان سهام عدالتی که یکی از علل فوق شامل آنها می‌شود، باید برای رفع و اصلاح این مغایرت‌ها اقدام کنند تا در مراحل آتی سود سهام عدالت به حساب این افراد واریز شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول