اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهید حسین طلوعى: وحدت کلمه را حفظ کنید

شهید حسین طلوعى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «وحدت کلمه را حفظ کنید، در نماز جمعه که تیرى است بر قلب دشمن با صفوف فشرده شرکت کنید تا منافقین از خدا بی‌خبر در میان شما رخنه نکنند».

شهید حسین طلوعى: وحدت کلمه را حفظ کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3192/ تبرک لحظاتمان با شهیدحسین طلوعى

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون اگر کسى از ترس دشمن فرار کند چگونه می‌تواند در آخرت لبه‌هاى تیز شمشیر را تحمل کند، حضرت على (ع)

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى این خشم توفنده علیه طاغوتیان و با درود بر تمام شهیدان راه حق و حقیقت، نوشته‌اى را بعنوان وصیت‌نامه آغاز می‌کنم.

شهید همچون شمعى است که می‌سوزد و به اطراف خود روشنى می‌بخشد (استاد شهید مرتضى مطهرى)

آرى حرکت عظیم انقلاب اسلامى ایران از آغاز تاکنون تمام حملات خود را بر دو ابرقدرت بزرگ جهانى داشته همواره با طاغوتیان مبارزه خود را آغاز کرده است و تا زمانى که مستضعفى در روى زمین وجود دارد و تا زمانى که نداى مظلومى به گوش می‌رسد باید جنگید، اگر فریاد مظلومى از آن سوى جهان از آفریقا، فلسطین، اریتره، الجزایر و... شنیده شود باید تمام مسلمین بپا خیزند و حق مظلومى را از ظالم بگیرند و تا ظهور حضرت مهدى (عج) این جنگ ادامه خواهد داشت، حکومت بعثی حکومتى توخالى بیشتر نیست و همین امروز و فردا سقوط خواهد کرد.

ما و تمام رزمندگانى که در جبهه‌هاى حق علیه باطل می‌جنگند امام را تنها نخواهند گذاشت و به هل من ناصر ینصرنى امام لبیک گفته و همچون یاران امام حسین(ع) تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس علیه هر ظالمى مبارزه خواهند کرد و جان خود را هم در این راه گذاشته‌اند، طلوع فجر نزدیک است و سپیدى صبح پیروزى را به رویت می‌شود دید حکومت صدام خوار و زبون گشته و نمی‌داند چه کارى انجام دهد، با هوشیارى این ملت بپاخواسته و بیدار است که می‌شود این جنگ را به پیروزى نهایى رساند.

اى ملت عزیز ایران! وحدت کلمه را حفظ کنید در تمام تظاهرات‌ها شرکت کنید تا قلوب شما به یکدیگر نزدیکتر شود در نماز دشمن‌شکن جمعه که تیرى است بر قلب دشمن با صفوف فشرده و هر چه باشکوه‌تر شرکت کنید تا این منافقین از خدا بی‌خبر در میان شما رخنه نکنند، یاد شهیدانتان را زنده نگه دارید و هرگز هدف و مقصد تمام شهیدان ما که جمهورى اسلامى است و براى زنده نگهداشتن اسلام در این راه شهید شده‌اند فراموش نکنید، همیشه در ذهن خود کلمه شهید را حک کنید؛ شهید نمی‌میرد زنده است و در بالاترین مقام و والاترین درجه در جایى که چشم ما آن را نمی‌بیند و در جایى که ما فکر آن را هم نمی‌کنیم به زندگى خود ادامه می‌دهد.

خداوند هر کس را که  خالص شده باشد و آنگونه باشد که خدا می‌خواهد بهترین کارى که براى او می‌تواند انجام دهد این است که او را شهید کند یعنى او را شاهد بر تمام جهان قرار دهد البته من کوچکتر از آنم بخواهم نصیحتى به مردم عزیز کنم ولى به عنوان وظیفه وصیت من تنها به این جوانان است تو را به خدا کمى فکر کنید بعد راه را انتخاب کنید چشم و گوش بسته به هیچ راهى نروید، دنبال هر چه که نفس می‌گوید نروید.

با درود بر رهبر انقلاب اسلامى و با سلام بر تمام شهیدان
سرباز اسلام و امام زمان(عج) به امید زیارت کربلا 

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول