آخوندی: نواب رئیس خود را معرفی نکردم/ از اعضای مجمع ۵ امضا گرفتم

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: هنوز نواب رئیس خود در انتخابات فدراسیون فوتبال را اعلام نکرده ام.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد آخوندی درمورد ثبت نام خود در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: ثبت نام را انجام دادم اما باید دید خدا چه می‌خواهد. وی درمورد اینکه ظاهرا امضای پنج عضو مجمع را برای قطعی شدن ثبت نامش در اختیار نداشته است گفت: چه کسی این را گفته است. اینگونه نیست و پنج امضا را گرفتم‌. قبل از ساعت ۱۶ نیز به فدراسیون آمدم. ثبت نام اینترنتی هم کرده بودم. نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درخصوص نواب رئیس خود گفت: هنوز آنها را اعلام نکرده ام. انتهای پیام/
محمد آخوندی
18:13 - 20 تیر 1401

2 بازنشر
25 بازدید



1 پاسخ