اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نجات جان مسافر گرفتار در سیلاب توسط اهالی «رودگلندام» نیکشهر+فیلم

رئیس شورای اسلامی روستای رودگلندام گفت: با تلاش مردم و جوانان روستای رودگلندام بخش بنت شهرستان نیکشهر مسافر گرفتار در سیل نجات پیدا کرد.

نجات جان مسافر گرفتار در سیلاب توسط اهالی «رودگلندام» نیکشهر+فیلم

اسماعیل کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار کرد: بارش های سیل آسای چند روز اخیر در منطقه بنت و روستای رودگلندام باعث طغیان رودخانه های فصلی در روزهای اخیر شده است.

وی گفت: طی این بارندگی ها و طغیان رودخانه های محدودی روستای رودگلندام، یکی از مسافران گرفتار در سیل از منطقه شهرستان فنوج با اقدام سریع و فداکاری مردم و جوانان روستای رودگلندام و حومه به همراه خودروی شخصی از خطر سیل نجات پیدا کرد.

این مقام محلی افزود: روستای رودگلندام در ۱۵ کیلومتری شهر بنت واقع شده است که رودخانه بزرگ فنوج به بنت از یک کیلومتری این روستا به طرف بنت در جریان هست که علی رغم مکاتبات فراوان با مسولین تاکنون هیچ گونه اقدامی جهت رفع مشکل تردد مردم این روستا و روستاهای دسک ، کورزیارت ، ملگوری،حیدربند و عثمان آباد صورت نگرفته است.

 کریمی رئیس شورای اسلامی روستای رودگلندام گفت: متأسفانه بارها شاهد وقوع حوادث ناخوشایند و تلفات مالی و جانی در مواقع سیل و بارندگی در این منطقه بوده ایم.

 

 

انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول