اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جریمه یک میلیونی تردد برای واکسن نزده‌ها برقرار است/ پلیس راهور: محدودیت تردد در جاده‌ها نداریم!

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور از اعمال جریمه یک میلیون تومانی تردد برای مالکان خودروهایی خبر داد که 2 دوز واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند.

جریمه یک میلیونی تردد برای واکسن نزده‌ها برقرار است/ پلیس راهور: محدودیت تردد در جاده‌ها نداریم!

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی تردد در جاده های کشور با توجه به بازگشت رنگ بندی کرونایی به نقشه کشور اظهار داشت: در حال حاضر تردد در جاده‌ها بنابر مصوبه قبلی ستاد مقابله با کرونا که در ایام نوروز ابلاغ شده ، انجام پذیر است؛ بدین صورت که تردد در جاده‌ها برای افرادی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند بلامانع است.

 جانشین پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: افرادی که دو دوز واکسن را تزریق نکرده باشند محدودیت تردد داشته و در صورت سفر در جاده های بین شهری به میزان یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

سردار حسینی اظهار امیدواری کرد که شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از شیوع دوباره کرونا جلوگیری کنند.

وی گفت: تردد خودروها از طریق دوربین‌های هوشمند رصد شده و برای مالکان خودروهایی که واکسن تزریق نکرده باشند پیامک جریمه ارسال خواهد شد.

سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا با بازگشت رنگ‌بندی کرونایی در استان ها   محدودیت تردد اعمال می‌شود یا خیر؛ اظهار داشت: هنوز در خصوص محدودیت تردد با توجه به رنگبندی کرونایی، ابلاغی به پلیس نشده و محدودیت تردد در شهرها و استان ها نداریم.

انتهای پیام/ ت 68

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول