اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حال خوب برای گنجینه های شهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برگزاری دور سوم رقابت های نشاط سالمندی خبر داد.

حال خوب برای گنجینه های شهر

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، اسمعیل قضات لو درباره اجرای دور سوم رقابت های نشاط سالمندی در بوستان پلیس گفت: به منظور بالابردن سلامت روانی شهروندان به ویژه سالمندان و افزایش نشاط اجتماعی در شهر، اداره سلامت منطقه اقدام به برپایی رقابت های نشاط سالمندی در روزهای 20 و 21 تیرماه کرده است.

وی در ادامه گفت: متقاضیان با مراجعه به خانه های سلامت سرای محله ها ثبت نام و در هر محله چهار تیم متشکل از 5 نفر تشکیل شد. 

معاون شهردار منطقه در تشریح بازیهای این دوره اظهار داشت : پنج بازی برای رقابت های این دوره در نظر گرفته شده که شامل بازیهای کوزه به سر ، آب رسان ، خانه رویایی و دایره و سنگ است. 
قضات لو در بیان فرایند اجرای رقابتها گفت: تیم ها در بوستان پلیس با هم به رقابت کرده و در نهایت تیم های منتخب هر منطقه بر اساس امتیاز دریافتی به مرحله نیمه نهایی جهت رقابت با سایر مناطق راه پیدا خواهند کرد. 

وی تاکید کرد : این رقابت ها با هدف پیشگیری از آلزایمر ، تقویت و مهارت دست و چشم، نوستالژی جذاب و نشاط آور و بازسازی تمرکز در سالمندان طراحی و برنامه ریزی شده است. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول