اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افق نامعلوم جوانان دهدشتی! وقتی تنها راه برون رفت از مشکلات اشتغالزایی در بهره‌برداری از پتروشیمی دیده می‌شود

بهره‌برداری از پتروشیمی دهدشت تنها راه نجات جوانان از معضلی بیکاری بود که در جلسه ستاد ساماندهی جوانان مورد بحث قرار گرفت.

افق نامعلوم جوانان دهدشتی! وقتی تنها راه برون رفت از مشکلات اشتغالزایی در بهره‌برداری از پتروشیمی دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رضا نیکویی‌زاده در جلسه ستاد سامان‌دهی جوانان در دهدشت به بررسی مشکلات جوانان پرداخت و خواستار همکاری همه نهادهای عضو جهت مرتفع شدن این مشکلات شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه یکی از مشکلات جوانان را سخت‌گیری بانک‌ها در خصوص پرداخت وام ازدواج عنوان و بیان کرد: انتظار می‌رود روسای بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و بحث ضامن همکاری لازم را داشته باشند.

وی از فعال بودن ۳۰ هیات ورزشی در شهرستان خبر داد و گفت: جوانان جهت اوقات فراغت خود می‌توانند در این هیا‌ت‌های ورزشی حضور پیدا کنند.

ابراهیم خنجری معاون فرماندار کهگیلویه در این جلسه با توجه به مشکلات اقتصادی گفت: پرداخت تسهیلات بی اثر نیستند اما اثر لازم را هم در زندگی ندارند.

وی با بیان اینکه وام‌های ازدواج ناچیز هستند و نمی‌توان با آن‌ها یک زندگی را آغاز کرد گفت: به دلیل مشکلات، زندگی خیلی از زوج‌ها بعد از چند ماه به طلاق می‌انجامد که این نگران‌کننده است.

معاون فرماندار کهگیلویه، تنها راه نجات جوانان دهدشتی از مشکلات بیکاری را، به سرانجام رسیدن برخی پروژه‌ها از جمله پتروشیمی عنوان و تصریح کرد: امید است طی بازدید سفر رییس مجلس از پتروشیمی دهدشت، این پروژه در طرح‌های ملی و کشوری دیده شود تا شهرستان از این بلاتکلیفی در بیاید.

خنجری در ادامه صحبت‌های خود خواستار تشکیل یک کارگروه فرهنگی  متشکل از دستگا‌ه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان برای فراهم کردن بحث اوقات فراغت جوانان شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول