اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش آسوشیتدپرس از حواشی تیم ملی/ قطبی: ایران می‌تواند در جام جهانی تاریخ‌ساز شود

افشین قطبی در مصاحبه با آسوشیتدپرس اظهار داشت: ایران می‌تواند با صعود به مرحله حذفی در جام جهانی 2022 قطر تاریخ‌ساز شود.

گزارش آسوشیتدپرس از حواشی تیم ملی/ قطبی: ایران می‌تواند در جام جهانی تاریخ‌ساز شود

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین قطبی در خصوص حواشی تیم ملی و برکناری اسکوچیچ اظهار داشت: اهمیت جام جهانی در مقیاس جهانی و از نظر غرور ملی بر فوریت این تصمیم افزود. به خصوص اینکه بازی در جام جهانی با تیم‌های انگلیس و آمریکا اهمیت سیاسی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حالی که ایران به راحتی به جام جهانی راه یافت، عملکرد و نتایج ضعیف مقابل حریفان قدرتمندی مثل کره جنوبی و الجزایر باعث شده تا هواداران و بازیکنان کلیدی اعتماد خود را به مربی از دست بدهند.

آسوشیتدپرس نوشت که ایران در 5 دوره قبلی نتوانسته راهی مرحله حذفی شود ولی قطبی مدعی است که تیم ملی فوتبال به مانند قدرت والیبال، عیار خود خود را نشان دهد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان اظهار داشت: گروه ایران، گروه سختی است ولی ایران می‌تواند به مرحله حذفی راه پیدا کند اگر تصمیمات درست اتخاد شود.

آسوشیتدپرس در خصوص جانشین اسکوچیچ نیز مدعی شد که گزینه ایرانی روی نیمکت تیم ملی کشورمان خواهد داشت. این رسانه نوشت: کاپیتان سابق ایران، جواد نکونام، گزینه محبوبی است. بازیکنی که 150 بازی برای کشورش انجام داده و اکنون هدایت تیم باشگاهی فولاد را برعهده دارد. یحیی گل محمدی نیز که 2 قهرمانی با پرسپولیس در ایران دارد و فرهاد مجیدی، قهرمان قبلی لیگ ایران، گزینه‌های دیگری برای جانشینی اسکوچیچ هستند.

این رسانه نوشت که از قطبی که در جام جهانی ۱۹۹۸ در کادر مربیگری آمریکا حضور داشت، به همراه دو مربی سابق دیگر به عنوان جایگزین احتمالی اسکوچیچ نام برده می‌شود. با اینکه گزارش‌هایی مبنی بر رد پیشنهاد توسط علی دایی گزارش شده ولی این گلزن برتر ایرانی همچنان در صدر لیست فدراسیون فوتبال ایران قرار دارد. امیر قلعه نویی که از سال 2006 تا 2008 هدایت تیم ملی را برعهده داشت، دیگر گزینه نشستن روی نیمکت تیم ملی است.

انتهای پیام/ ت 105

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول