اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هواپیمای بایدن در محاصره گنبد آهنین وارد اراضی اشغالی شد+ویدئو

هواپیمای حامل رئیس‌جمهور آمریکا در محاصره سامانه‌های پدافند هوایی وارد اراضی اشغالی شد.

هواپیمای بایدن در محاصره گنبد آهنین وارد اراضی اشغالی شد+ویدئو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هواپیمای حامل «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، در فرودگاه «بن گوریون» در تل‌آویو فرود آمد.

مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «اسحاق هرتزوگ» رئیس و «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به استقبال رئیس‌ جمهور آمریکا رفتند.

 

 

استقرار سامانه‌های پدافند هوایی در فرودگاه

 

 

 

اسحاق هرتزوگ رئیس‌ رژیم صهیونیستی پس از ورود بایدن گفت: «سفر رئیس‌جمهور بایدن بازتاب دهنده عمق روابط دوجانبه است. رئیس‌جمهور بایدن همواره حامی اسرائیل بوده است. ما چالش‌های امنیتی ایجادشده از سوی ایران که اسرائیل و همسایگانش را تهدید می‌کند، مورد بررسی قرار خواهیم داد. سفر بایدن، سفر صلحی است که از اسرائیل آغاز شده و به عربستان سعودی خواهد رفت.»

یائیر لاپید نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی نیز گفت: «ما با بایدن درباره مسائل امنیت داخلی گفت‌وگو خواهیم کرد.»

لاپید در ادامه با ادعای اینکه این رژیم بسیار پیشرفت کرده است، افزود: «ما درباره ایجاد یک ساختار امنیتی و اقتصادی جدید در خاورمیانه بحث خواهیم کرد. سفر بایدن تاریخی است و ما تشکیل یک ائتلاف جدید که برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند، مورد بررسی قرار خواهیم داد.»

اما در مقابل، رئیس‌جمهور آمریکا بیان کرد: «باعث افتخار من است که در میان دوستانم به اسرائیل یهودی و مستقل سفر کنم. روابط ما با اسرائیل قوی‌تر و عمیق‌تر از سابق است. ما در کنار اسرائیل تلاش خواهیم کرد سامانه دفاعی آن‌ها را از جمله گنبد آهنین را تقویت کنیم.»

جو بایدن در ادامه مدعی شد: «ما حمایت مستمر خود از راهکار دودولتی را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد؛ ما به دنبال صلحیم و نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته تکرار شود. به اقدام مشترک خود برای مبارزه با یهودستیزی ادامه خواهیم داد.»

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول