بازگشت سایپایی‌ها/ معرفی دو بازیکن استقلال به ساپینتو +عکس

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در اردوی این تیم حاضر شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، پس از توافق دو باشگاه استقلال و سایپا برای ادامه فعالیت ابوالفضل جلالی و همچنین امیرعلی صادقی، این دو بازیکن در اردوی آبی‌ها حاضر شدند. صادقی بازیکن ۲۱ ساله استقلال که سابقه حضور در تیم ملی امید تحت هدایت مهدی مهدوی‌کیا را دارد ، امروز در اردوی شاگردان ساپینتو حاضر شد و خودش را به سرمربی پرتغالی تیم معرفی کرد. همچنین جلالی نیز که با دعوت اسکوچیچ به جمع ملی پوشان کشورمان اضافه شد، امروز با ساپینتو دیدار و گفت‌وگو کرد.   انتهای پیام/
ابوالفضل جلالی استقلال و مس
18:31 - 22 تیر 1401

2 بازنشر
17 بازدید



1 پاسخ