اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

از برپایی نمایشگاه «حریم ریحانه» تا قابی زیبا از حضور تماشایی بانوان انقلابی و محجبه در گرگان

به همت سپاه شهرستان گرگان در هفته عفاف و حجاب، نمایشگاهی با عنوان «حریم ریحانه» در قالب 14 غرفه در پارک‌شهر گرگان برپا شد.

از برپایی نمایشگاه «حریم ریحانه» تا قابی زیبا از حضور تماشایی بانوان انقلابی و محجبه در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نمایشگاه «حریم ریحانه » توسط گروه‌های جهادی و دستگاه‌هایی که در امر عفاف و حجاب مسوولیت دارند به همت سپاه شهرستان گرگان در هفته عفاف و حجاب در قالب ۱۴ غرفه در پارک شهر گرگان دایر شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان علی‌ملک‌شاهکوهی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «حریم ریحانه» در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در طول دوران انقلاب اسلامی نشان دادند هر جایی همت کنند می‌توانند موفق شوند این مهم را در هشت سال دفاع مقدس به دشمن ثابت کردند.

 

* هرجایی که دشمن در میدان آمد تا کشور ایران را به بن بست برساند تجربه نشان داد که خودش به بن بست رسید/ کمپین «نه به حجاب» نشان از ضعف دشمنان است

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: هرجایی که دشمن در میدان آمد تا کشور ایران را به بن بست برساند تجربه نشان داد که خودش به بن بست رسید کشور ایران در زمینه عفاف و حجاب، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دفاعی هرگاه تلاش کرد بر دشمن مسلط و پیروز شد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها به هفته عفاف و حجاب نیست، خاطرنشان کرد: در طول سال باید به موضوع عفاف و حجاب پرداخت دشمن روی این موضوع برنامه‌ریزی کرده است که حجاب را از جامعه ما بگیرد ما باید در مقابل این حربه دشمنان بایستیم.

ملک‌شاهکوهی با تاکید بر اینکه کمپین نه به حجاب نشان از ضعف دشمنان است، اظهار کرد: در نمایشگاهی که اکنون دایر ملاحظه کنید چقدر دختران جوان و کم سن و سال از محصولات عفاف و حجاب بازدید و خرید می‌کنند دخترانی که شاید بعضا حجاب خوبی هم نداشته باشند اما چادر و مانتوی بلند و با حجاب و مقنعه از نمایشگاه خریداری کردند.

* برپایی نمایشگاه«حریم ریحانه» در پارک شهرها و بوستان‌های گرگان/ رزمایش عفیفانه در اکثر پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان گرگان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان گرگان وحید فخرالدین در حاشیه بازدید از نمایشگاه «حریم ریحانه» در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان گفت: نمایشگاه «حریم ریحانه » توسط گروه‌های جهادی و دستگاه‌هایی که در امر عفاف و حجاب مسوولیت دارند به همت سپاه شهرستان گرگان در هفته عفاف و حجاب در قالب ۱۴ غرفه در پارک شهر گرگان دایر شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه نقاشی کودکان، محصولات عفاف و حجاب، مشاوره، عکاسی و غیره برپا شده است و علاقمندان می‌توانند تا پایان هفته عفاف و حجاب از این نمایشگاه دیدن کنند.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان با بیان اینکه رزمایش عفیفانه در اکثر پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان گرگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و شاد در طول هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

فخرالدین با اشاره به اینکه امیدواریم دختران و بانوان جامعه ما عفیف و انقلابی بمانند، گفت: بانوان جامعه ما عفیف و انقلابی هستند و امیدواریم پای آرمان‌های انقلاب بمانند همچنان که با حجابشان پای آرمان‌های امام ماندند و خواهند ماند.

وی از تخفیفات محصولات عفاف و حجاب در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: چون این نمایشگاه با محوریت اقتصاد مقاومتی است تمام محصولات شامل تخفیف خواهد بود و مردم می‌توانند از این تخفیفات بهره‌مند شوند.

* چادرها زهرایی نیستند اگر درد دین نداشته باشند

فرمانده سپاه شهرستان گرگان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر دائمی شدن نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گرگان اظهار کرد: به مسوولان امر گفتیم که به این موضوع رسیدگی کنند گروه‌های جهادی شهرستان گرگان و صندوق‌های قرض‌الحسنه اکنون به تولید رسیدند و نیازمند بازار فروش هستند.

فخرالدین افزود: اگر نمایشگاه دائمی و مکانی در اختیار ما بدین منظور در اختیار ما قرار دهند به نوبت کارگاه‌های تولیدی و گروه‌های جهادی را مستقر می‌کنیم تا بتوانند بازار فروش خود را داشته باشند زیرا مردم به محصولاتی سالم و مطمئن باید دسترسی داشته باشند.

وی از استقبال خوب مردم از نمایشگاه «حریم ریحانه» تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه قشرهای مختلف مردمی اعم از جوان، نوجوان و کودک از این نمایشگاه دیدن و خرید کردند.

 فرمانده سپاه شهرستان گرگان با بیان اینکه چادرها زهرایی نیستند اگر درد دین نداشته باشند، ابراز کرد: همانگونه که شهدای ما رفتند تا انقلاب بماند دختران ما در این هوای گرم با گذاشتن چادر و داشتن حجاب واقعا کاری جهادی می‌کنند ان‌شالله بتوانند ادامه دهنده راه همه شهدا و دلاورمردان و شیرزنان که برای امنیت جامعه قدم برداشتند، شوند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول