اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آیت‌الله لائینی: صدای امربه معروف و نهی از منکر در ادارات شنیده نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان در ادارات باید میدان عمل به بحث امر به معروف و نهی از منکر داده شود، گفت: صدای امربه معروف و نهی از منکر در ادارات شنیده نمی‌شود.

آیت‌الله لائینی: صدای امربه معروف و نهی از منکر در ادارات شنیده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: سربازان امربه معروف و نهی از منکر در راستای شکل‌گیری حکومت عادلانه و ساماندهی دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص در زمینه پیاده شدن معروف‌ها و زدوده‌شدن منکرات تلاش می‌کنند.

وی با تقدیر از تمامی دستگاه‌های مرتبط در امربه معروف و نهی از منکر، افزود: یکی از مشکلات ما این بود که صدای امربه معروف و نهی از منکر در ادارات شنیده نمی‌شود، چنانچه صدای بعضی از مسائل پژوهشی که در حوزه دانشگاه‌ها انجام می‌شود خیلی در دستگاه‌های اجرایی شنیده نمی‌شود؛ به این معنا که دانشگاه‌های ما در حوزه پژوهش و تحقیق کار خودشان را انجام می‌دهند، دستگاه‌های اجرایی هم کار خودشان را می‌کنند در عین اینکه مقالات پژوهشی فراوانی دادیم مسائل و مشکلات ما در حوزه‌های مختلف تولیدی و صنعتی کم نمی‌شود بلکه روز به روز بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: وقتی به دانشگاهیان مراجعه می‌کنیم آنها اعلام می‌کنند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما در دستگاه‌های اجرایی معیار عمل قرار نمی‌گیرد و صدای آنان شنیده نمی‌شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه کارایی و میدان عمل باید به بحث امر به معروف و نهی از منکر در ادارات داده شود، تصریح کرد: در ادارات ما آفتابه لگن هفت دست اما پذیرایی خیلی قائل نیست، در همه ادارات حراست، مسؤول عقیدتی سیاسی و سایر داریم با وجود همه اینها پس چرا در دستگاه‌های اجرایی چنین مشکلاتی شاهد هستیم؟!

وی ادامه داد: نهادهایی که متولی اسلام، پاکی، راستی و درستی و معروف در دستگاه‌ها هستند باید در شورای امر به معروف و نهی از منکر اول خودشان را اصلاح کنند؛ در غیر این صورت اصلاح سایر موارد امکان‌پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: شورای امر به معروف باید در راستای مسائل مربوط به عفاف، حجاب و تحقق عدالت گام بردارند؛ درواقع بزرگ‌ترین معروف، عدالت است.

 محمدی لائینی با تاکید بر اینکه باید به دنبال پیدا کردن ریشه‌های منکرات در جامعه باشیم، خاطرنشان کرد: یقه شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها را برای ریشه‌یابی منکرات باید بگیریم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول