اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نمایشگاه پایگاه‌های بسیج اسوه در نطنز افتتاح شد+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نطنز از اجرای سند راهبردی اعتلای بسیج و برپایی نمایشگاه پایگاه‌های بسیج اسوه در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه پایگاه‌های بسیج اسوه در نطنز افتتاح شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی‌رضا شبانی‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نطنز ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه پایگاه‌های بسیج اسوه نطنز اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ سند راهبردی اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب به تصویب رسید که این سند ۱۰ ساله در دو برش پنج‌ساله تنظیم‌ شده است.

وی افزود: یکی از اهداف این سند تحول‌آفرینی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق دولت اسلامی و حل مشکلات مردم است و در شهرستان نطنز برای اجرای این سند راهبردی قرارگاه علمی، پژوهشی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی تشکیل‌شده است.

شبانی‌زاده گفت: این نمایشگاه گوشه‌ای از عملکرد و زحمات شبانه‌روزی بسیجیان حوزه برادر و خواهر بخش مرکزی نطنز است که باوجود محدودیت‌های اعتباری و مکانی گوشه‌ای از فعالیت‌ها در قالب ۲۲ غرفه حاصل فعالیت بسیجیان خواهر و بردار در بخش مرکزی نطنز به نمایش گذاشته‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز تصریح کرد: پس از تأسیس بسیج به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸ در سال‌های اول انقلاب رویکرد بسیج بیشتر نظامی بود و در ادامه فعالیت بسیج در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اطلاعاتی، امنیتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی رونق پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در طول ۴۳ سال گذشته از انقلاب، حامی و پشتیبان مردم بوده و در همه سختی‌ها در کنار دولتمردان بوده و هرجایی که دولت‌های مختلف با مشکل مواجه می‌شدند به کمک دولت‌ها و مردم آمده است.

تصاویر

 

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول